پیام ویژه
گوگل از ویژگی‌های جدید خانه هوشمند خود رونمایی خواهد کرد
چهارشنبه 11 تير 1399 - 15:16:22
پیام ویژه - کلیک / گوگل هفته آینده در تاریخ 8 جولای، یک رویداد مجازی برگزار خواهد کرد که در آن از ابزارها و ویژگی‌های جدید خانه هوشمند رونمایی خواهد کرد. این نشست به صورت رسمی، گردهمایی مجازی خانه هوشمند «Hey Google» نام دارد.
مدیر محصول گوگل در بخش اکوسیستم خانه هوشمند، مایکل ترنر، در این رویداد سخنرانی خواهد کرد. گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرده است که در این رویداد درباره محصولات و ابتکارات جدید گوگل در حوزه خانه هوشمند صحبت خواهد شد و ابزارهای جدیدی معرفی خواهند شد که توسعه با دستیار صوتی گوگل را راحت‌تر می‌کند.
این شرکت برنامه‌های پخش زنده مختلفی را برای مناطق مختلف در نظر گرفته است که افراد برای شرکت در‌آن باید ثبت نام کنند و اطلاعات لازم را از این سایت دریافت کنند.
لازم به ذکر است که این کنفرانس آنلاین عمدتا برای توسعه‌دهندگان طراحی شده است. گوگل در گذشته از ویژگی‌های جدید دستیارهای صوتی خود رونمایی کرده بود و از لوازم خانگی هوشمند خود مانند اسپیکرهای Google Nest در رویدادی رونمایی کرده بود.
این رویداد در سال‌های گذشته، در رویداد سالانه گوگل برای توسعه‌دهندگان برگزار می‌شد؛ اما رویداد سالانه توسعه‌دهندگان در ماه مارس امسال به دلیل پاندمیک ویروس کرونا کنسل شد.
برخلاف شرکت‌های دیگر تکنولوژی مانند اپل که در هفته گذشته کنفرانس WWDC را به صورت مجازی برگزار کرد، گوگل به طور رسمی اعلام نکرده است که رویداد سالانه خود را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد. اما کاملا مشخص است که این شرکت قصد دارد در چند هفته آینده با برگزاری رویدادهای مختلف آنلاین و منتشر کردن پست‌های مختلف در وبلاگ خود، اطلاعات رویداد سالانه خود را منتشر کند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/372462/گوگل-از-ویژگی‌های-جدید-خانه-هوشمند-خود-رونمایی-خواهد-کرد
بستن   چاپ