پیام ویژه
آپدیت MIUI 12 برای میان رده شیائومی رسما ارایه شد
پنجشنبه 12 تير 1399 - 13:54:59
پیام ویژه - ترنجی / سه روز پیش برای شما درباره آغاز ارایه آپدیت MIUI 12 برای Redmi نوشتیم. امروز خبر می رسد که آپدیت MIUI 12 برای ردمی Note 8 Pro رسما ارایه شد. البته این به روزرسانی در مرحله آزمایشی و به صورت محدود قرار دارد. این یعنی اگر هنوز برای دستگاه شما ارایه نشده است، کاملا طبیعی است و شاید چند ماه تا رسیدن به دستگاه شما زمان ببرد.
آپدیت MIUI 12 برای ردمی Note 8 Pro
یکی از محبوب ترین تلفن های میان رده شیائومی را می توان ردمی Note 8 Pro دانست. این دستگاه به تازگی وارد مرحله دوم چرخه بروزرسانی MIUI شده و به این معنی که یک قدم نزدیک تر به دستیابی به نسخه پایدار نهایی MIUI 12 شده است. برخی از کاربران بتا اکنون رابط کاربری MIUI 12 را دریافت می کنند. نسخه آپدیت آزمایشی پایدار برای نسخه جهانی دستگاه شماره ساخت MIUI 12.0.0.4 QGGMIXM را داراست و حجم 623 مگابایت دارد.
بروزرسانی شامل بسیاری از ویژگی های MIUI 12 مانند Dark Mode 2.0 ، امنیت پیشرفته ، عملکرد دوربین جدید است در حالی که انیمیشن های سیستم و UI نیز تغییر کرده اند. ما گمان می کنیم Redmi Note 7 و Poco F1 در لیست بعدی برای دریافت نسخه بتا نهایی و پایدار نرم افزار خواهند بود زیرا هر سه تلفن با هم وارد فاز بتا MIUI 12 شدند.
البته، در حال حاضر بروزرسانی محدود به آزمایش کنندگان بتا است اما نسخه پایدار جهانی MIUI 12 تقریباً به زودی آماده ارایه خواهد شد و در صورت بروز اشکالات اساسی در هفته های بعد باید عرضه شود.
شما اهل نصب نسخه های آزمایشی آپدیت ها هستید؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/372999/آپدیت-MIUI-12-برای-میان-رده-شیائومی-رسما-ارایه-شد
بستن   چاپ