پیام ویژه
افزایش مبتلایان کرونا در آمریکا وال‌استریت را قرمز کرد
چهارشنبه 18 تير 1399 - 15:42:05
پیام ویژه - فارس / در معاملات شب گذشته، افزایش تعداد مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا، بورس وال‌استریت را منفی کرد.
به گزارش رویترز، در معاملات شب گذشته بورس آمریکا افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور باعث شد تا بورس وال‌استریت منفی شود.
شب گذشته شاهد اضافه شدن ده‌ها هزار نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا بودیم و بسیاری از ایالت‌های این کشور به شدت درگیر این موضوع هستند.
ایالت نیویورک سه ایالت جدید را به لیست ایالت‌هایی که مسافران ورودی از آنها باید قرنطینه شوند اضافه کرد:منطقه میامی در فلوریدا هم روند بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی را معکوس کرد.
میشل آنتولی کارشناس ارشد بازار در مؤسسه بیرد در ایالت میلواکی می‌گوید: پس از حدود 5 روز روند رشد در بورس آمریکا امروز شاهد عقب‌نشینی بازار بوده‌ایم. یکی از دلایل آنها سخنان رئیس‌کل بانک مرکزی ایالت کلیولند درباره راه طولانی بهبود اوضاع اقتصادی در این کشور است.
وی در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌بی سی گفته بود: رشد تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر آمریکا مصرف‌کنندگان این کشور را معتاد کرده و برای بهبود اقتصاد این کشور و خروج کامل آن از بحران به اجرای سیاست‌های محرک بیشتر نیاز است.
بر همین اساس شاخص داوجونز صنعتی 1.51 درصد ریخت و شاخص S&P500 معادل 1.08 درصد منفی شد و شاخص نزدک کامپوزیت هم 0.86 درصد وارد محدوده قرمز شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/377849/افزایش-مبتلایان-کرونا-در-آمریکا-وال‌استریت-را-قرمز-کرد
بستن   چاپ