پیام ویژه
همکاری 7 میلیارد ریالی خیران زنجانی در پروژه‌های آبرسانی
پنجشنبه 19 تير 1399 - 08:49:18
پیام ویژه - علیرضا جزءقاسمی عصر روز گذشته (18 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته 44 پروژه آبرسانی به‌صورت مشارکتی، توسط این شرکت و با مشارکت مردم و سازمان‌ها اجرایی شده که این تعداد پروژه شامل حفر و تجهیز 3 حلقه چاه، حفر و لایروبی دو حلقه قنات، دو مورد بهسازی چشمه تامین آب شرب و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ بوده است.
وی افزود: اجرای 36 کیلومتر خط انتقال، احداث 1470 متر مکعب مخزن ذخیره‌سازی آب، اجرای بیش از 98 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب، خرید بیش از 10 میلیارد ریال تجهیزات و اختصاص 5 میلیارد ریال جهت نیرورسانی به ایستگاه‌های پمپاژ از دیگر پروژه‌هایی است که طی سال گذشته به‌صورت مشارکتی انجام شده است.
این مسئول ادامه داد: از این میزان پروژه، اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال توسط شرکت آب و فاضلاب، 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها، 10 میلیارد ریال از محل خودیاری مردم، 7 میلیارد ریال توسط خیران، یک میلیارد و 250 میلیون ریال توسط قرارگاه بسیج سازندگی و 940 میلیون ریال نیز توسط بسیج سازندگی استان تامین شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، هدف از اجرای طرح‌های مشارکتی را، رفع کمبود اعتبارات عمرانی، مشارکت دادن مردم در امر تامین، انتقال و توزیع آب شرب و همچنین ایجاد رابطه همدلانه بین مجموعه شرکت آب و فاضلاب و مردم دانست تا از این طریق مشترکان قدر نعمت الهی آب را بیش از پیش دانسته و در مصرف بهینه آن بکوشند.
جزء قاسمی گفت: امسال نیز 6 پروژه مشارکتی در سطح استان در دست اجرا است که این طرح‌ها در زمینه اجرای خط انتقال، شبکه توزیع آب شرب و احداث مخازن ذخیره آب روستایی است و برای اجرای این 6 پروژه، علاوه بر اعتبارات شرکت آب و فاضلاب، 10 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات دهیاری‌ها، مشارکت‌های مردمی، خیران و بسیج سازندگی تامین خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/378382/همکاری-7-میلیارد-ریالی-خیران-زنجانی-در-پروژه‌های-آبرسانی
بستن   چاپ