پیام ویژه
در راستای پیشگیری از وقوع حادثه در ایام کرونایی؛
شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی زنجان ممنوع شد
پنجشنبه 19 تير 1399 - 08:38:27
پیام ویژه - علی داداشی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان استخرها تعطیل شده است، اظهار کرد: با توجه به این امر ضروری، مردم و اهالی برخی از روستاهای استان، سدهای خاکی و بندهای چندمنظوره را برای شنا انتخاب کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در همین راستا، شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی استان ممنوع شد، افزود: شوراها و جوامع محلی و دهیاران با اداره منابع طبیعی باید همکاری لازم را داشته باشند تا از ورود افراد به بندها و سدهای خاکی جلوگیری شود.
این مسئول تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم از سوی معاونت آبخیزداری اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان جهت نظارت مستمر بر سدهای خاکی و بندهای چندمنظوره و بازدید دوره‌ای از آنان به روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها ابلاغ شده است.
رئیس اداره کنترل سیلاب و آبخوان‌داری اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استانف با بیان اینکه شهروندان زنجانی در صورت مشاهده شنای افراد در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی مراتب را به شماره 1504 گزارش دهند، خاطرنشان کرد: تابلوهای شنا ممنوع در بیش از 20 بند چندمنظوره و همه سدهای خاکی استان نصب شده است.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/378387/شنا-در-بندهای-چندمنظوره-و-سدهای-خاکی-زنجان-ممنوع-شد
بستن   چاپ