پیام ویژه
شهردار هیدج:
افزایش نشاط اجتماعی لازمه مدیریت شهری است
پنجشنبه 19 تير 1399 - 08:34:49
پیام ویژه - رضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها، ایجاد فضای زندگی مطلوب با افزایش کیفیت زندگی شهروندان است که در این مسیر لازم است برنامه‌ریزی دقیق وجود داشته باشد؛ چراکه برنامه‌ریزی چراغ راه آینده و راهکاری برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی مجموعه مدیریت شهری است.
وی افزود: برنامه مصوب شهرداری هیدج با رویکرد عملیاتی و توسعه‌ای و با هدف تحقق افزایش رضایت‌مندی شهروندان نقش اساسی را در حوزه خدمات‌رسانی شهرداری ایفا می‌کند.
این مسئول در ادامه به اهمیت و جایگاه زیباسازی شهری اشاره کرد و گفت: در طراحی شهری، ایجاد بسترهای مناسب در ارتقای نشاط شهری و اجتماعی و آرامش روحی شهروندان، دارای اهمیت به‌سزایی است و توسعه فضاهای شاد و مفرح منطبق با نیازهای فرهنگی و روحی و روانی جامعه در جهت گسترش ارتباطات سالم اجتماعی از جمله وظایف مهم مدیریت شهری است.
حیدری با تاکید بر این‌که افزایش نشاط اجتماعی، لازمه مدیریت شهری است، ادامه‌ داد: در همین راستا یکی از ظرفیت‌های مهم در گسترش نشاط اجتماعی، اتخاذ تمهیدات لازم در ایجاد برنامه‌های فرهنگی و تفریحی است که در حال حاضر شهرداری هیدج با اجرای نقاشی‌های دیواری زیبا و زیباسازی، نورپردازی، طراحی و به‌سازی پارک‌های محله‌ای و فضای سبز شهری سعی در ایجاد و افزایش شادابی و نشاط اجتماعی دارد.
شهردار هیدج افزود: در روزهایی که جامعه با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و شهروندان به‌واسطه در خانه ماندن‌ها و مواجه بودن با مشکلات اقتصادی و نگرانی از آینده، روزهای پرالتهابی را می‌گذرانند، بیش از گذشته، به نشاط اجتماعی و امیدآفرینی نیاز دارند که بخشی از آن باید در طراحی‌های شهری، خودنمایی کند و بخش دیگر در قالب برنامه‌های شاد و با نشاط از طریق رسانه و فضای مجازی در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/378388/افزایش-نشاط-اجتماعی-لازمه-مدیریت-شهری-است
بستن   چاپ