پیام ویژه
توزیع عادلانه امکانات، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری خرم‌دره
پنجشنبه 19 تير 1399 - 09:18:58
پیام ویژه - مرتضی صالحی‌نژاد صبح امروز (19 تیر) در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر خرم‌دره هدف عمده مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری را، ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان عنوان کرد و گفت: همه تلاش‌ها بر این است که با پیگیری‌های مستمر، پروژه‌هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان این‌که تداوم بازدیدها می‌تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت‌رسانی بهینه به عموم شهروندان را ارتقا دهد، افزود: شورای شهر و شهرداری به‌دنبال توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق شهر خرم‌دره است و با توجه به این‌که انتظارات شهروندان از مجموعه بالاست، باید هم‌سو با مطالبات مردم، حرکت خود را شتاب بخشید.
این مسئول، با تاکید بر این‌که هیچ تعلل و تعطیلی در اجرای پروژه‌ها نداریم، تصریح کرد: هیچ عذری نیز در این زمینه از پیمانکاران نخواهیم پذیرفت.
صالحی‌نژاد تصریح کرد: براساس اعتماد شهروندان به شورای اسلامی شهر در جهت خدمت‌رسانی بهینه به شهر و شهروندان ما نیز باید در قبال آنان احساس مسئولیت کرده و پاسخگو باشیم.
رئیس شورای شهر خرم‌دره با بیان این‌که یکی از موانع بر سر راه اجرای برخی پروژه‌ها در شهر خرم‌دره عبور لوله انتقال نفت از درون شهر است، ادامه داد: این امر برای ساکنان خیابان جمهوری غربی و شرقی مشکلات متعددی ایجاد کرده است.
این مسئول با تاکید بر ضرورت جذب کمک‌های دولتی برای شهر خرم‌دره، افزود: کمک‌ها و تسهیلات دولت شامل شهرهای زیر پنجاه هزار نفر بوده و با توجه به این‌که شهر خرم‌دره جمعیتی در حدود پنجاه و پنج هزار نفر را دارد. لذا از دریافت این کمک‌ها و تسهیلات محروم است.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/378400/توزیع-عادلانه-امکانات،-از-سیاست‌های-اصلی-مدیریت-شهری-خرم‌دره
بستن   چاپ