پیام ویژه
معاون خدمات شهری شهرداری ساری:
امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری شهروندان هستیم
پنجشنبه 19 تير 1399 - 09:55:09
پیام ویژه - بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مصطفی نیک نقش اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا از اسفند سال گذشته و تعطیلی برخی کسب و کارها و آسیب به برخی مشاغل، رعایت پروتکل های بهداشتی و رونق کسب و کار ضروری است.
وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شدیم برخی اصناف و بازارهای محلی را تعطیل کنیم؛ با شروع به کار مجدد اصناف و بازارهای هفتگی، تاکید بر رعایت موازین بهداشتی است تا زنجیره ابتلا قطع شود.
معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: بدیهی است چنانچه پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در بازارهای هفتگی رعایت نشود، مجبور می‌شویم دوباره این بازارها را تعطیل کنیم؛ هرچند که نگاه ما تلاش برای بهبود فضای کسب و کار است اما نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان و کسبه در رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی هستیم.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ناوگان تاکسیرانی مجاز به سوار کردن 3 مسافر در تاکسی‌ ها و 6 مسافر در خودروهای ون است، تا فاصله اجتماعی حفظ شود.
نیک نقش افزود: بنا به تصمیات اتخاذ شده از سوی شهرداری ،سازمان آتش‌نشانی، روزانه در 2 نوبت در ساعت های 8 صبح و 18 عصر پیام‌هایی درباره رعایت کردن نکات بهداشتی به شهروندان را هشدار می‌دهد.
وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از امکانات و تابلوهای شهری برای اطلاع‌رسانی به شهروندان ساروی استفاده می کنند تا با بهره گیری از همه امکانات شهری، آگاهی بخشی به شهروندان انجام شود.
نیک نقش عنوان کرد: سازمان آرامستان شهرداری ساری ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه تدفین افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته‌اند، کلیه موازین شرعی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، اجرا می‌کند.
معاون خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همکاری شهروندان در کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و دیگر موازین بهداشتی برای مقابله با کرونا هستیم گفت: تردید نداریم شهروندان ساروی مانند همیشه، یاریگر خادمان خود در این مسیر خواهند بود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/378473/امروز-بیش-از-هر-زمان-دیگری-نیازمند-همکاری-شهروندان-هستیم
بستن   چاپ