پیام ویژه
اجرای مرحله دوم ضدعفونی اماکن عمومی ساوه برای جلوگیری از شیوع کرونا
پنجشنبه 19 تير 1399 - 22:20:55
پیام ویژه - عظیم توسلی امروز پنجشنبه 19 تیرماه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با شیوع موج دوم بیماری کرونا، مرحله دوم ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد شهری، از روزهای نخست تیرماه سال جاری آغاز شده است.
وی ادامه داد: بالغ بر 20 نفر هر شب با بکارگیری چهار خودروی واتر جت کوچک، وانت بار و یک تانکر آتش‌نشانی واترجت مکانیزه متعلق به سازمان مدیریت پسماند، هسته مرکزی شهر شامل خیابان انقلاب، خیابان فردوسی، مکان‌های حساس پرتردد، عابر بانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، مراکز تجمعی، ورودی بیمارستان ها، بانک‌ها و ... را ضدعفونی و سمپاشی می‌کنند.
وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی سطح شهر در صورت نیاز در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: حفظ سلامت شهروندان، کنترل شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.
توسلی، تنظیف و ضدعفونی مداوم ناوگان حمل و نقل شهری با استفاده از مواد ضدعفونی کننده را از دیگر اقدامات برشمرد و بر ضرورت رعایت دستورالعمل بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تاکید کرد و افزود: از عموم شهروندان ساوجی درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود حتی‌المقدور از ترددهای غیرضروری در شهر پرهیز کرده و در هنگام تردد در سطح شهر و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه در روز چهارشنبه 18 تیرماه 1399 تعداد چهار نفر در ساوه و دو نفر در زرندیه به علت بیماری کرونا بستری شدند که حال عمومی دو نفر از این بیماران بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت هستند. متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو نفر در ساوه به علت کرونا فوت شدند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/379131/اجرای-مرحله-دوم-ضدعفونی-اماکن-عمومی-ساوه-برای-جلوگیری-از-شیوع-کرونا
بستن   چاپ