پیام ویژه
سرپرست فدراسیون پزشکی اعلام کرد:
تعطیلی فعالیت های ورزشی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا
پنجشنبه 19 تير 1399 - 22:20:23
پیام ویژه - به گزارش ایسنا، مهرزاد خلیلیان در مورد آخرین وضعیت فعالیت های ورزشی در استان های مختلف کشور و به ویژه استان های با وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در استان های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، کرمانشاه، کردستان و البته در چند استان دیگر به شکل های متفاوت مثل خوزستان، هرمزگان، ‌فارس، چهارمحال و بختیاری و کلانشهر تهران یکسری از ورزشگاه‌ها بسته می‌شوند.
وی ادامه داد: مجددا اخبار خوبی از سطح کشور نداریم و مهم ترین دلیل آن عدم حفظ فاصله اجتماعی است و خواهش می کنیم از جامعه ورزش که به مجاهدان سلامت کمک کنند تا بتوانیم از این برهه زمانی عبور کنیم.
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به این که استخرهای سرپوشیده در استان های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، کرمانشاه، کردستان قطعا تعطیل است و در برخی شهرها مجددا باشگاه هایی که از قبل اعلام کرده بودیم نظیر رشته های برخوردی همچون کاراته، کشتی، کنگ فو و...همچنان تعطیل است و امیدواریم طی هفته های آتی بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم.
خلیلیان با بیان ای نکه بخشنامه ای در مورد باشگاه های ورزشی به دست فدراسیون پزشکی نرسیده است، گفت: باشگاه هایی که می توانند دقیق فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا به چنین نقطه ای نرسیم، در عین حال در شهرهای با وضعیت قرمز و هشدار بالا از طریق شورای تامین اقدام شده است و همکاران فدراسیون پزشکی ورزشی با همراهی همکاران دانشگاه نظارت می کنند.
وی افزود: بخشنامه صادر شده از سوی وزارت کشور و در مورد بازه زمانی 12 تا 19 تیرماه سال جاری بوده است اما همچنان شرایط نامناسب است و شاید شاهد تمدید این مسئله باشیم و باید اعلام کنیم که بخشنامه ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به دست ما نرسیده است.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/379132/تعطیلی-فعالیت-های-ورزشی-در-شهرهای-با-وضعیت-قرمز-کرونا
بستن   چاپ