پیام ویژه
رئیس جمهور: کرونا هراسی و عادی‌سازی کرونا هر دو خطرناک است
شنبه 21 تير 1399 - 13:10:54
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / رییس جمهور با بیان اینکه عادی انگاری و کروناهراسی هر دو خطرناک هستند، گفت:تجمعات به‌طور کلی در شرایط امروز غیر قابل قبول است. تجمعات به عنوان عزا، عروسی و یا سمینار و جشنواره مضر است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز و در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: تجمعات به‌طور کلی در شرایط امروز غیر قابل قبول است. تجمعات به عنوان عزا و عروسی و یا سمینار و جشنواره مضر است.
وی ادامه داد: حتی نسبت به کنکور هم اگر وزارت بهداشت اشکالی داشته باشد، برای آن چارچوبی تعیین می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
روحانی گفت: مساله مهمی که امروز در جلسه ستاد ملی کرونا مورد بحث قرار گرفت مربوط به همکاری مردم و دولت در جهت مقابله با کرونا بود. اگر این همکاری خوب انجام بگیرد، می‌توانیم در برابر مشکلاتی که نسبت به کرونا داریم سریع‌تر عبور کنیم و ملایمت‌تر از مراحل آن بگذریم.
رییس جمهوریادآور شد: اگر خدای ناکرده این همکاری دچار اختلال و مشکل شود حتما موفقیت‌های ما با اشکالاتی توام خواهد شد.
وی با بیان اینکه دو مساله بسیار مهم در مقابله با کرونا وجود دارد، عنوان کرد: یکی عادی انگاری بیماری کرونا است و دیگری کروناهراسی است هر دوی آن‌ها خطرناک هستند اگر ما کاری کنیم مردم فکر کنند این موضوع کاملا عادی است و از آن عبور کرده‌ایم، حتمادچار مشکل بزر گی می‌شویم.
روحانی افزود: از آن طرف هم اگر اضطراب و هراس در مردم ایجاد کنیم به گونه‌ای که فعالیت‌های اجتماعی ضروری و خدمات دچار مشکل شود حتما این هم نادرست است و ما را به نتیجه مورد نظر نمی‌رساند همه ما باید بدانیم همه کشور‌ها در مواجهه با این بیماری ناچار شدند مسیر گشایش کسب و کار را آغاز کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/380472/رئیس-جمهور--کرونا-هراسی-و-عادی‌سازی-کرونا-هر-دو-خطرناک-است
بستن   چاپ