پیام ویژه
ربیعی: مبادلات تجاری ایران و ونزوئلا مانند سایر کشورها است
سه شنبه 24 تير 1399 - 15:15:27
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره روابط تجاری ایران با ونزوئلا گفت: از مصاحبه من با یک نشریه خارجی سوءتفسیری صورت گرفت، اصولا موضوع و کمک به ونزوئلا مطرح نبوده است و اساسا از سمت ونزوئلا از ما کمکی درخواست نشده و چنین موضوعی مطرح نبوده است.
ربیعی اضافه کرد: آنچه در روابط تجاری ایران و و ونزوئلا مطرح است مانند روابط ومبادلات تجاری با سایر کشورها است؛ با کشورهای مختلف جهان روابط تجاری داریم که روابط با ونزوئلا هم به همین منوال است.
وی یادآورشد: قواعد و مقررات تجاری میان ایران و ونزوئلا وجود دارد که این مراودات بر همین اساس صورت می گیرد هر چند ممکن است این تبادلات به مردم این کشور برای مقابله با فشار تحریم یکجانبه آمریکا کمک کند و متقابل هم می تواند باشد، اما هدف ما برخورداری از مناسبات عادی تجاری دو کشور و منافع متقابل بوده است و تابعی از تصمیمات غیرقانونی آمریکا نخواهد بود.
سخنگوی دولت بیان کرد: به آمریکا آجازه نخواهیم داد روابط تجاری ما با هر کشوری دیگر از جمله ونزوئلا را به مساله‌ای غیرعادی و متاثر از تحریم‌های یکجانبه تبدیل کند.
ربیعی برای جلوگیری از سوءبرداشت‌ها تاکید کرد: تجارت ایران و ونزوئلا مستثنی از قواعد تجاری و بین المللی ایران با سایر کشورها نیست و دریافت بهای کالاهای صادراتی بر هم منوال حتما انجام خواهد شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/384169/ربیعی--مبادلات-تجاری-ایران-و-ونزوئلا-مانند-سایر-کشورها-است
بستن   چاپ