پیام ویژه
پاکبان مهربان کیش، بر اثر کرونا درگذشت
تلخکامی کیش از درگذشت یک پاکبان زحمتکش جزیره
چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 13:32:54
پیام ویژه -

بسم الله الرحمن الرحیم
خانواده محترم مرحوم محمد زارعی
خاطره زحمات بیدریغ و حس مسئولیت پذیری مردان بلند همتی که در عرصه خدمت به هموطنان و حفظ طراوت فضای شهری جزیره کیش، بی منت و خالصانه تلاش کردند همیشه در یاد ساکنان مهربان جزیره کیش باقی خواهد ماند. و آن هنگام که بانگ رحیل، کوچ خدمتگزاری صدیق را خبر می دهد، همگان در سوگ این انسان های خدوم، صادق و متعهد اندوهگین شده و با دلی دردمند زحمات آنان را ارج می نهند.
برادر گرانقدر، محمد زارعی ششمین هموطن عزیزی است که در جزیره کیش و بر اثر ابتلا به کویید ١٩ به دیار باقی شتافته است. 
ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند این انسان سخت کوش که بیش از ١٢ سال در عرصه زیباسازی و نظافت فضای شهری کیش مخلصانه خدمت کرد، از پروردگار متعال برای آن مرحوم مغفور ، رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز وی صبر و شکیبایی خواستارم.
امیدوارم که روح بلند تمامی این هموطنان عزیزی که بواسطه بیماری کرونا در جزیره کیش جان به جان آفرین تسلیم کردند، قرین آرامش و غفران الهی باشد و خانواده های بزرگوار آنان نیز در سایه لطف پروردگار بتوانند با صبر و بردباری از این روزهای سخت و اندوه بار عبور کنند.
بی تردید در این روزهای تلخ درگذشت هموطنان بر اثر پاندمی کرونا، دل های ساکنان فرهیخته جزیره کیش نیز اندوهگین و سوگوار است، اما غم و اندوه به تنهایی چاره ساز نیست، بلکه باید همه در کنار هم با نگرشی مسئولانه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همت گمارده و تلاش کنیم تا با یاری خداوند و به مدد زحمات شبانه روزی کادر درمان، از بروز حوادث تلخ جلوگیری کرده و حافظ جان یکدیگر باشیم.
هریک از ما در برابر تمامی افراد جامعه، مسئول خواهد بود و شایسته است تا با همتی مضاعف، دستورات بهداشتی را در فضای جامعه و ارتباط با هموطنانمان رعایت کنیم.
امید است تا به لطف پروردگار مهربان بزودی شاهد مهار کامل این بیماری در تمامی شهرهای کشورمان و جزیره زیبای کیش باشیم.
غلامحسین مظفری
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل 

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/392782/تلخکامی-کیش-از-درگذشت-یک-پاکبان-زحمتکش-جزیره
بستن   چاپ