پیام ویژه
اعتبار احمدی‌نژاد در سطوح بین‌المللی چقدر است؟
جمعه 10 مرداد 1399 - 19:30:30
پیام ویژه - فریدون مجلسی، کارشناس مسائل روابط بین الملل با اشاره به نامه نگاری های اخیر محمود احمدی نژاد با دبیرکل سازمان ملل و ولیعهد عربستان گفت: این آقا در زمان ریاست جمهوری اش به اندازه کافی به ایران ضربه زده و بعد از ریاست جمهوری هم برای خودش می چرخد و گویا یاد ایام گذشته را می کند و دلش میخواهد که اسمش بر سر زبان ها بیفتد. مثلا ژست اپوزیسیون می گیرد بدون اینکه اپوزیسیون قبولش داشته باشد.
وی ادامه داد: در محافل بین المللی او را هم در حد و قواره خودش می شناسند و قبول دارند نه بیشتر! البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که در سطح بین المللی اینگونه نیست که برای کسی به خاطر شغل سابق اش اعتبار قائل باشند.
این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: نلسون ماندلا چه زمانی که رئیس جمهور بود و چه بعد از دوران ریاست جمهوری اش اگر نامه ای به کسی می نوشت در دنیا منعکس می شد و شخص مورد نظر هم پاسخ نامه او را با احترام می دادند نه اینکه مثل نامه های این آقا (احمدی نژاد) بدون پاسخ بگذارند.
فریدون مجلسی خاطرنشان کرد: هر شخصیتی می تواند نامه ای بنویسد ولی هر کسی این شانیت و جایگاه را ندارد که به نامه او پاسخ داده شود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/402156/اعتبار-احمدی‌نژاد-در-سطوح-بین‌المللی-چقدر-است؟
بستن   چاپ