پیام ویژه
حسین‌زهی: مردم پس از شرکت در انتخابات چشم امید به تحقق خواسته هایشان دارند
چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 11:45:46
پیام ویژه - به گزارش ایسنا، اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم نکات ارزشمندی را ایراد فرمودند که از مهم‌ترین آن می‌توان به موضوع اجرای عدالت اشاره کرد. این نکته به تاسی از فرامین امام علی (ع) به عنوان نقطه اتکاء و قوام حکومت‌ها شناخته می‌شود. متاسفانه امروز فقر به عنوان معضل بزرگ اجتماعی چنگال خود را بر پهنه وسیعی از جامعه فرو برده و اکثر آحاد جامعه و ساکنین مناطق غیربرخوردار را با مشکلاتی مواجه کرده است. پدیده بیکاری و عدم وجود اشتغال برای جوانان در شرف اشتغال آرامش را از خانواده‌ها سلب نموده و خود موجب بسیاری از نابهنجاری‌های بسیاری محسوب می‌شود. 
وی ادامه داد: با وحدت و همدلی و حل اساسی مشکلات و معضلات این دغدغه را از خانواده‌ها دور کنیم پرداختن به موضوع اشتغال و معیشت مردم شاه کلید بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه به حساب می‌آید. تورم و گرانی امان را از مردم بریده است. اکنون نیازمند پرهیز از گفتاردرمانی و حل اساسی مشکلات در جامعه هستیم. 
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوب می‌دانیم که پیام مردم پای صندوق‌های رای که وظیفه خطیری را بر دوش‌ ما نهادند صریح و شفاف بود. حال چشم و امید به راهکارهای عملیاتی و قوانین مجلس شورای اسلامی با تعامل و همراهی با سایر قوا و بخش‌های حاکمیتی نظام برای تحقق خواسته‌های خود دارند. حکومت جمهوری اسلامی ایران بر پایه حمایت از مردم به ثمر رسید و نقش و جایگاه این سرمایه عظیم اجتماعی را نمی‌توان به سادگی کتمان نمود ضروری است در جهت دفاع از خواسته‌های منطقی و به حق این سرمایه عظیم اقدامی در خور شأن آنها انجام پذیرد، چرا که تحقق این مهم اعتماد مردم را به حکومت جلب کرده و آنها را به آینده ایران اسلامی امیدوار خواهد نمود. 
نماینده مردم خاش در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: مناطق حوزه انتخابیه در بسیاری از شاخصه‌های مهم همچون شاخصه‌های آموزشی، خدماتی و رفاهی پایین‌ترین عدد را در سطح کشور به خود اختصاص می‌دهد و خدمات نظام در این چهار دهه با توجه به عمق و گستردگی محرومیت نتوانسته غبار توسعه نیافتگی به کمبودها را از این منطقه بزداید. 
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/407602/حسین‌زهی--مردم-پس-از-شرکت-در-انتخابات-چشم-امید-به-تحقق-خواسته-هایشان-دارند
بستن   چاپ