پیام ویژه
واکنش گروه‌های مقاومت فلسطینی به توافق امارات و اسرائیل
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 22:14:27
پیام ویژه - در همین حال، «مطانس شحاده» مطانس شحاده، دبیرکل حزب تجمع دموکراتیک ملی نیز توافق امارات و اسرائیل را "خنجری بر پشت امت عربی" توصیف کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، جنبش جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین از توافق عادی‌سازی کامل میان امارات و رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و آن را به منزله «خنجری سمّی بر پشت امت فلسطین» توصیف کردند.
به گزارش العالم، "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری آمریکا ، ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای "عادی‌سازی کامل روابط" دست پیدا کرده‌اند که این توافق با واکنش‌ گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است.
کمیته‌های مقاومت در بیانیه‌ای، توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط دوجانبه را «اقدامی خائنانه» و «خنجری سمی» بر پشت امت فلسطین و تاریخ آن قلمداد و تأکید کرد که توافق رژیم صهیونیستی و امارات، میزان توطئه علیه ملت و قضیه فلسطین را نشان می‌دهد.
در همین راستا، سازمان آزادی‌بخش فلسطین نیز اعلام کرد که «اسرائیل از طریق مذاکراتی محرمانه، از امارات جایزه دریافت کرده است».
از سوی دیگر، «داوود شهاب» مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی گفت که «عادی‌سازی با اسرائیل در واقع تسلیم شدن و زانو زدن است».
شهاب افزود: "«وافق دوجانبه امارات و اسرائیل خروج از اجماع ملی و آرمان‌های فلسطین است».
در همین حال، «مطانس شحاده» مطانس شحاده، دبیرکل حزب تجمع دموکراتیک ملی نیز توافق امارات و اسرائیل را "خنجری بر پشت امت عربی" توصیف کرد.
سخنگوی جنبش حماس ضمن محکوم کردن توافق سازش کامل امارات با رژیم صهیونیستی گفت که این اقدام خطرناک ابوظبی پاداشی به رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتش علیه مردم فلسطین است.
«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس توافق سازش کامل امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت که این اقدام خطرناک ابوظبی پاداشی به رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتش علیه مردم فلسطین است.
سخنگوی حماس تاکید کرد که این توافق، رژیم صهیونیستی را به جنایت بیشتر علیه مردم و مقدسات فلسطین تشویق خواهد کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با صدور بیانیه ای توافق رژیم صهیونیستی و امارات را محکوم و تاکید کرد که عادی سازی رابطه نوعی تسلیم شدن است و باعث شدت یافتن روحیه تروریستی در رژیم صهیونیستی می شود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/416078/واکنش-گروه‌های-مقاومت-فلسطینی-به-توافق-امارات-و-اسرائیل
بستن   چاپ