پیام ویژه
اتهام جدید نانسی پلوسی به ترامپ
جمعه 24 مرداد 1399 - 8:11:40 AM
پیام ویژه - رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ترامپ را متهم به تضعیف دموکراسی در کشور کرد.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سلامت دموکراسی کشور را تضعیف می‌کند.
بر این اساس، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: آن‌ها هرگز سازمان پست (سازمان پست در امریکا نهادی مستقل از قوه مجریه است) را دوست نداشته اند، زیرا آن‌ها همواره می‌خواهند راهی برای پول در آوردن از هرچیزی پیدا کنند و آن‌ها می‌خواهند آن را خصوصی سازی کنند. اما اکنون، در این برهه همه گیری، شما فکر می‌کنید آن‌ها حساسیت کمتری در این زمینه به خرج خواهند داد، اما به شدت مشغول هستند تا رای گیری غیابی (از طریق پست) را تضعیف کنند و به همین جهت این مسئله را مطرح می‌کنند. بنابراین، رئیس جمهور می‌گوید هیچ پولی به رای گیری غیابی اختصاص نمی‌دهد و هیچ پولی به سازمان پست نمی‌دهد و این سلامت دموکراسی ما را تضعیف می‌کند.
نانسی پلوسی گفت: از 90 روز پیش، ما امیدوار بودیم بتوانیم گسترش ویروس (کرونا) را متوقف کنیم، اما از آنجایی که نتوانستیم، این ویروس تلفات بیشتری بر جا گذاشت و مسئله با بازگشایی مدارس بدتر هم شده است. بنابراین، ما رقم پیشنهادی بودجه را برای بازگشایی مدارس افزایش دادیم، زیرا انجمن ناظران مدارس می‌گوید نیاز به دست کم دویست میلیارد دلار برای بازگشاییِ ایمن مدارس دارد و این جدا از چهار میلیارد دلاری است که آن‌ها برای فناوری‌ها مربوط به آموزش در فضای مجازی می‌خواهند.
بیشتر بخوانید:
نانسی پلوسی: آمریکایی‌ها در حال رنج کشیدن هستند اما جمهوریخواهان مردم را نادیده می‌گیرند
انتقاد نانسی پلوسی از ناکارآمدی‌های نظام بهداشتی آمریکا
پلوسی: خطر روسیه برای مداخله در انتخابات آمریکا بیش از چین و ایران است

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/416236/اتهام-جدید-نانسی-پلوسی-به-ترامپ
بستن   چاپ