پیام ویژه
«ادعای بی‌شرمانه» غرب درباره حاکمیت عراق
پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 10:06:16 AM
پیام ویژه - رئیس جمهور فرانسه قبل از سفر به عراق در بیروت مدعی شد که طرحی را برای حمایت از حاکمیت عراق دارد و آن را ارائه خواهد داد.

آاین یکی از بی شرمانه ترین دروغهایی است که قبلا از سوی آمریکا مطرح شده بود یعنی حمایت از حاکمیت عراق و مخالفت با هر گونه مداخله خارجی در امور داخلی عراق.
مقام های آمریکایی مانند بوش، اوباما و ترامپ از گذشته تا امروز این دروغ را گفته اند، در رسانه های گروهی غرب آنقدر این دروغ بزرگنمایی شد که حتی برخی افراد ساده لوح در عراق آن را باور کردند.
این دروغ مانند هدیه ای بود که به گروههای تکفیری، بعثی و رژیمهای مرتجع منطقه مانند رژیم آل سعود اهدا شد تا در سایه آن به جنایتشان علیه عراق ادامه دهند.
مکرون، آمریکا و غرب که همواره از حفظ حاکمیت عراق و رد مداخله خارجی سخن می گویند گویا فراموش کرده اند این آمریکا، کشورهای غربی و رژیمهای مرتجع عربی بودند که عراق را اشغال کرده و باعث ویرانی و هرج و مرج آن شدند، برای عراق اشغال شده حاکم آمریکایی منصوب کردند و در امور سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی و حتی اجتماعی عراق دخالت کردند.
فراموش کرده اند که این باندهای صهیونیستی بودند که دانشمندان و اندیشمندان عراقی را ترور کردند، گروههای تکفیری وهابی، خود را در خیابانها، بیمارستانها، حسینیه ها، مدارس و مهد کودک های عراق منفجر کردند، حاکمیت عراق را نقض کردند، عراق را بر اساس اصول طایفه ای و نژادی تقسیم بندی کردند و گروه تروریستی وهابی داعش را تا دروازه های بغداد رساندند تا آنهمه جنایت شنیع را مرتکب شود.
فراموش کرده اند که این شرکت های آمریکایی بودند که ضمن غارت منابع عراق، صنایع و کشاورزی این کشور را ویران کردند، و حالا با همین دروغ که امروز توسط مکرون تکرار می شود می خواهند حافظ واقعی حاکمیت عراق در برابر توطئه های آمریکایی غربی که همان الحشد الشعبی است، را هدف قرار داده و عراق را مانند امارات، بحرین و عربستان سعودی، به مرتعی برای تاخت و تاز اشغالگران آمریکایی و گرگ های صهیونیستی، تبدیل کنند.
همگان می دانند که این رزمندگان الحشد الشعبی بودند که جانشان را برای حفظ حاکمیت عراق و جلوگیری از مداخله خارجی در امور داخلی این کشور، در طبق اخلاص قرار داده و هزاران شهید در این راه تقدیم نمودند که بزرگترین آن شهید ابومهدی المهندس بود که همراه با سردار قهرمان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ترامپ جنایتکار به شهادت رسید.
آمریکا هر روز نفت و منابع عراق را غارت می کند آن وقت ترامپ درباره ضرورت حفظ حاکمیت عراق سخن می گوید، به راستی در صورتیکه عراق حاکمیت واقعی داشت، آیا آمریکا می توانست منابع این کشور را به یغما ببرد؟ آمریکا و غرب به خوبی می دانند که در صورتیکه عراق دارای حاکمیت و استقلال واقعی باشد، هرگز توطئه هایشان در عراق محقق نخواهد شد، پس همراه با عربستان سعودی، رژیمهای مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی، به شدت الحشد الشعبی را هدف قرار داده اند چرا که می دانند مهمترین ضامن حفظ حاکمیت عراق و جلوگیری از مداخله بیگانگان و دشمنان است.
مکرون قبل از آنکه طرح خود را برای به اصطلاح حمایت از حاکمیت عراق ارائه دهد، بهتر است از ترامپ بخواهد حاکمیت عراق را نقض نکرده و قانون تصویب شده توسط نمایندگان مجلس عراق درباره خروج نیروهای اشغالگر از این کشور را اجرا کند.
مردم عراق به خوبی می دانند که هدف از طرح به اصطلاح حفظ حاکمیت عراق در واقع لغو حاکمیت عراق از طریق هدف قراردادن الحشد الشعبی و قطع ارتباط تهران بغداد که شهیدان ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار آن بودند، است.
 

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/435929/«ادعای-بی‌شرمانه»-غرب-درباره-حاکمیت-عراق
بستن   چاپ