پیام ویژه
انصارالله: نظام هایی که دست به عادی سازی روابط با اسرائیل می زنند بهای سنگینی خواهند داد
شنبه 22 شهريور 1399 - 07:18:30
پیام ویژه - به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین ، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای در واکنش به این سازش ننگین، اعلام کرد توافق عادی سازی روابط میان بحرین و اسرائیل شوکه کننده نبود.
در بیانیه این جنبش آمده است: مساله فلسطین از بار سنگین نظام هایی که سال ها بود پنهانی و از پشت به آن خنجر می زدند خلاص شد.
همچنین در ابین بیانه آمده است: پیوستن بحرین به قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجه یک رژیم وابسته است که تحت تعلیمات آمریکایی و اسرائیلی زندگی می کند.
انصار الله خاطرنشان کرد : رژیم هایی که برای عادی سازی عجله می کنند نماینده مردم این کشورها نیستند و روزی بهای این خیانت خود را به شکلی سنگین می پردازند.
جنبش انصارالله حمایت خود را از مردم بحرین در مبارزه برای بازگرداندن عزت و حاکمیت دولت خود و خلاص شدن از شر اعلام تجدید کرد.
در همین راستا، حزب "کنگره سراسری مردمی " در یمن تصمیم بحرین را محکوم کرد و گفت: "عادی سازی بحرین با اسرائیل ظرف کمتر از یک ماه پس از اعلام عادی سازی بین امارات و اسرائیل نشان می دهد برخی از رژیم های عربی به درجه حقارت رسیده اند و برای جلب رضایت دشمن اسرائیلی و تجارت در موضوعاتی چون فلسطین با هم دیگر رقابت می کنند.
کنگره سراسری مردمی یمن تأیید کرد که "عادی سازی در راستای اجرای طرح معامله قرن و تکمیل پروژه نابودی کشورهای عربی است که در راه مقاومت در برابر برنامه های عادی سازی با دشمن اسرائیلی و برنامه ریزی در مورد مسائل کشور بودند و هستند.
کنگره مردمی همچنین از همه آزادگان جهان امت عرب و اخزاب و جریان های سیاسی عرب خواست "مواضع عادی سازی با دشمن صهیونیستی را به هر شکل محکوم ، تقبیح و رد کنند ، زیرا این خیانت به آرمان فلسطین و ملت فلسطین است".
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب با اعلام اینکه بحرین و رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط توافق کرده‌اند.، آن را یک رویداد تاریخی دیگر خواند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/444663/انصارالله--نظام-هایی-که-دست-به-عادی-سازی-روابط-با-اسرائیل-می-زنند-بهای-سنگینی-خواهند-داد
بستن   چاپ