پیام ویژه
ادعای سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا در خصوص تصمیم جدید ایران برای گرفتن انتقام سردار «قاسم سلیمانی»
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 10:24:07
پیام ویژه - دستگاه‌های اطلاعاتی امریکا مدعی شدند: ایران تصمیم دارد با ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی، انتقام ژنرال قاسم سلیمانی را بگیرد؛ این یکی از گزینه‌های ایران برای انتقام است.

به گزارش جام نیوز ، رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات و دستگاه‌های اطلاعاتی امریکا مدعی شدند که ایران تصمیم دارد با ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی، انتقام ژنرال قاسم سلیمانی را بگیرد.
آنها همچنین گفتند که ترور سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی یکی از گزینه‌های ایران برای گرفتن انتقام [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی است.
نشریه آمریکایی پولتیکو با انتشار این خبر نوشت: انجام این عملیات می‌تواند به طور چشمگیری تنش‌های جدی بین آمریکا و ایران ایجاد کند.
به نوشته پولتیکو، ایران با این اقدام فشار زیادی را به ترامپ در ایام پرتنش انتخابات آمریکا وارد می‌سازد.
سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، معاون نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه هشت تن دیگر از نیروهای مقاومت بامداد جمعه 13 دی 98 به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» در حمله پهپادی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

پیام ویژه



http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/446908/ادعای-سازمان‌های-اطلاعاتی-آمریکا-در-خصوص-تصمیم-جدید-ایران-برای-گرفتن-انتقام-سردار-«قاسم-سلیمانی»
بستن   چاپ