پیام ویژه
توسط شهرداری منطقه سه صورت می گیرد
آغاز عملیات مسیردوچرخه در خیابان ولیعصر(عج)
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 12:21:52
پیام ویژه - به منظور گسترش مسیر دوچرخه در منطقه سه، کفپوش خیابان ولیعصر(عج)، مرمت و مسیر دوچرخه سواری حد فاصل بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی تا پارک وی به متراژ 2180 متر طول تعیین شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، نورچه ای شهردار ناحیه دو گفت: در واقع دوچرخه به عنوان ابزاری برای گذران اوقات فراغت فعال و غیرفعال، به عنوان یک وسیله نقلیه درون شهری غیر موتوری در سامانه حمل و نقل نوین، و نیز به عنوان ابزار یک رشته ورزشی تخصصی و حرفه ای مطرح است. او افزود: در این زمینه، به دلیل وجود مشکلات متعدد حمل و نقل و آلودگی های مختلف زیست محیطی، نقش دوچرخه به عنوان یک ابزار حمل و نقل فعال در کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارای اهمیتی دوچندان است.
نورچه ای تأمین سلامت عمومی و بهداشت اجتماعی را از جمله ویژگی‌های دوچرخه‌سواری دانست و گفت: این در حالی است که تک سرنشینی خودرو از آفت‌های رانندگی و ترافیک کلان شهرها است.
شهردار ناحیه دو اضافه کرد: در راستای راه اندازی مسیر دوچرخه در با اهمیت ترین خیابان پایتخت، جهت کسب رضایت و تسهیل در رفت و آمد شهروندان، مسیر دوچرخه با سواره با روش هایی از جمله: مرمت کفپوش پیاده راه، تفکیک شد.
پیش از این مسیر دوچرخه ای در بلوار میرداماد احداث شده است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/447048/آغاز-عملیات-مسیردوچرخه-در-خیابان-ولیعصر(عج)
بستن   چاپ