پیام ویژه
بلوف جدید ترامپ علیه ایران؛ هر حمله‌ای را 1000 برابر پاسخ می‌دهیم!
سه شنبه 25 شهريور 1399 - 09:57:17
پیام ویژه - رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تهدیدهای پوشالی خود علیه ایران، مدعی شد که هر حمله‌ای علیه منافع ایالات متحده را با «شدت هزار برابر» پاسخ خواهند داد!

به گزارش جام نیوز ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور تروریست آمریکا در توییتی نوشت: بر اساس گزارش‌های رسانه‌ها، ایران ممکن است در حال طرح ریزی برای یک قتل هدفمند و یا ضربه زدن به آمریکا باشد تا انتقام کشتن [ترور] قاسم سلیمانی را بگیرد، کسی که در حال تدارک حملات آتی بود تا نیروهای آمریکایی را به قتل برساند و مرگ و رنجی که طی سالها به بار آورده بود. هر گونه حمله، به هر نوعی علیه ایالات متحده با حمله ای هزار برابر قوی تر علیه ایران مواجه خواهد شد."
ترامپ پس از ترور سردار سلیمانی، تهدید کرده بود که اگر جمهوری اسلامی منافع آمریکا را به خطر بیندازد، 52 نقطه ایران "خیلی سخت" هدف قرار می‌گیرد ولی پس از موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد، ترامپ تهدیداتش را فراموش کرد.
به نظر می‌رسد توییت رئیس جمهوری آمریکا واکنشی به گزارش نشریه پولتیکو باشد که روز گذشته طی گزارشی مدعی شده بود ایران به دنبال هدف قرار دادن سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی بوده است.
سخنگوی وزارت خارجه آفریقای جنوبی روز گذشته در واکنش به ادعای نشریه آمریکایی درباره تهدید ایران برای سفیر آمریکا ابراز تعجب کرد و گفت این کشور هیچ اطلاعی در این خصوص ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز روز گذشته با رد اتهامات در گزارش رسانه‌ آمریکایی گفت: ایران پیگیری حقوقی بین المللی در ارتباط با ترور مجرمانه و بزدلانه سردار سلیمانی را در تمامی سطوح ادامه خواهد داد و این اقدام تروریستی را نه می‌بخشد و نه فراموش می‌کند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/447955/بلوف-جدید-ترامپ-علیه-ایران؛-هر-حمله‌ای-را-1000-برابر-پاسخ-می‌دهیم!
بستن   چاپ