پیام ویژه
دوگانه‌سوز شدن رایگان 600 دستگاه خودرو عمومی در استان سمنان
سه شنبه 25 شهريور 1399 - 11:55:09
پیام ویژه - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از دوگانه‌سوز شدن رایگان 600 دستگاه خودرو عمومی از 800 دستگاه ثبت‌نام‌شده در سامانه از ابتدای اجرای طرح تاکنون در استان سمنان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری گفت: مالکان خودروهای عمومی از طریق سامانه www.gcr.niopdc.ir درخواست خود را برای گازسوز کردن خودرو ثبت کنند.
وی افزود: حداکثر پس از چهار روز از ثبت درخواست در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود که با توجه به رعایت استانداردهای لازم در کارگاه‌ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر تمامی مراحل تبدیل، هیچ نگرانی بابت ایمنی خودروهای تبدیلی وجود ندارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود یادآور شد: هم‌اکنون یک کارگاه گازسوز کردن خودرو در شهر سمنان و یک کارگاه در شهر شاهرود فعال است که هر کارگاه روزانه 10 تا 12 خودرو ظرفیت دارد که افزایش تعداد این کارگاه‌ها در شهر سمنان و شاهرود در دست اقدام است.
عرب‌عامری همچنین از اجرای این طرح برای مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین‌شهری و روستایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448157/دوگانه‌سوز-شدن-رایگان-600-دستگاه-خودرو-عمومی-در-استان-سمنان
بستن   چاپ