پیام ویژه
نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی Roki منتشر خواهد شد
سه شنبه 25 شهريور 1399 - 13:12:12
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

گیم فا / استودیوی یونایتد لیبل (United Label) که در گذشته به معرفی Roki پرداخته بود، امروز اعلام کرد که این بازی به‌زودی برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئوی دیگری از این بازی عرضه شده است که در همین خبر می‌توانید آن را مشاهده کنید.
Roki را می‌توان عنوانی در سبک ماجراجویی دانست که سازندگان برای ساخت آن از اساطیر و افسانه‌های اسکاندیناوی الهام گرفته‌اند. این افسانه با روایتی دلنشین، سبک هنری جذاب، معماها و رمز و رازهای گوناگون می‌تواند بازی‌بازان زیادی را به سمت خود جذب کند. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به عناوین این سبک هستید، Roki می‌تواند انتخاب نسبتا مناسبی برایتان باشد.
این بازی ابتدا چند ماه قبل برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و مورد استقبال عده‌ی زیادی از بازی‌بازان نیز قرار گرفت. گفتنی است که دو استودیوی پولیگان تری‌هوس (Polygon Treehouse) و یونایتد لیبل به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی این عنوان را به عهده داشته‌اند.
طبق اعلام ناشر Roki، مطلع شدیم که این بازی پاییز امسال در اختیار دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز قرار خواهد گرفت. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار این نسخه مشخص نیست اما در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این قضیه، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. ضمنا شایعاتی مبنی بر انتشار Roki برروی کنسول پلی‌استیشن 4 به گوش می‌رسد که باید دید واکنش تیم سازنده در این مورد چه خواهد بود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448168/نسخه‌-نینتندو-سوییچ-بازی-Roki-منتشر-خواهد-شد
بستن   چاپ