پیام ویژه
رکاب زنی مدیران در سه شنبه های بدون خودرو شهریور
سرکشی دوچرخه ای شهردار منطقه 17 به پروژه های عمرانی
سه شنبه 25 شهريور 1399 - 11:34:58
پیام ویژه - صبح امروز -25 شهریور-و همزمان با آخرین سه شنبه شهریورماه، محمود کلهری شهردار منطقه١٧ همراه با معاونین و مدیران نواحی، به رکابزنی در سطح منطقه پرداختند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، در جریان این رکابزنی، کلهری و همراهانش ضمن گشت زنی در نواحی، در قالب سه هیات جداگانه از سطح محلات نواحی 3 گانه با محوریت ارزیابی فعالیت های عمرانی، بازدید به عمل آوردند.
شهردار منطقه17 همراه با علی رضایی معاون فنی و عمران و مرتضی مرادی شهردار ناحیه سه به محلات این ناحیه رفته و از پروژه های عمرانی بازدید کردند.کلهری در جریان بازدید از خیابان ابوذر بر اجرای سریع پروژه جمع آوری نهرهای این خیابان و اضافه شدن آن به پیاده رو تاکید کرد.
شهردار منطقه 17 سپس همراه با معاونان خود رکابزنان به خیابان تشیع رفته و بر روند عمرانی تبدیل نهرهای فرسوده این خیابان به کانیو نظارت کرد و دستورات لازم رابرای تسریع و بهبود روند این پروژه صادر نمود.
کلهری همچنین در جریان حضور در بوستان معلم و مهرشید بر لزوم پاکسازی و نظافت مرتب این بوستان ها و رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی تاکید کرد. بازدید از پروژه ساخت مسیر دوچرخه در خیابان رشیدی جهان و پروژه بهسازی و کفسازی خیابان شهید ابدام، پایان بخش رکابزنی محمود کلهری در آخرین سه شنبه بدون خودرو شهریورماه بود.
همچنین حسن قاسمیان معاون خدمات شهری و ایرج مرشدلو شهردار ناحیه یک بر وضعیت نگهداشت و جمع آوری زباله ها در این ناحیه نظارت کرده و مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و ابراهیم کوهنژاد شهردار ناحیه 2 با رکابزنی در سطح محلات این ناحیه، فعالیت های ترافیکی را بررسی کردند.
مدیران شهری منطقه١٧ به طور مرتب و روزانه با رکابزنی در سطح منطقه از وضعیت نگهداشت و پروژه های محلی بازدید می کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448187/سرکشی-دوچرخه-ای-شهردار-منطقه-17-به-پروژه-های-عمرانی
بستن   چاپ