پیام ویژه
مقام فلسطینی: بدون ما هیچگونه راه حلی در منطقه وجود نخواهد داشت
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 11:09:38
پیام ویژه - مشاور تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه ای با اشاره به امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و بحرین و امارات گفت که بدون فلسطینیان هیچگونه راه حلی در منطقه وجود نخواهد داشت.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، «نبیل شعث» مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که بدون فلسطینیان هیچگونه راه حلی وجود نخواهد داشت.
وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه میکرد، گفت: «قدرت ما در منطقه ناشی از پایداری ماست.»
این مقام فلسطینی با اشاره به امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و دو کشور عربی امارات و بحرین گفت: «روز امضای توافق سازش میان اسرائیل و بحرین و امارات روز خجالت آوری برای اعراب و حکومتهایشان بود و این اقدام ادامه توطئه اسرائیل و آمریکاست.»
شعث اضافه کرد: «ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا در قبال موضوع فلسطین است.»
مقامات اماراتی و بحرینی ساعاتی پیش در حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن توافق سازش کشورشان با رژیم اشغالگر صهیونیستی را امضا کردند.
امارات بیست و سوم مرداد و بحرین نیز بیست و یکم شهریور اعلام کردند که با رژیم اسرائیل بر سر عادی‌سازی روابط به توافق رسیدند. این توافق با وساطت و خواست ترامپ به عنوان دستاوردی برای خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفته و رئیس جمهور آمریکا آن را حاصل تلاش‌های خود دانسته است.
بیشتر بخوانید:
پامپئو: درگیری اسرائیل و فلسطین عامل بی‌ثباتی نیست؛ ایران است
وزیر خارجه امارات: فلسطینی‌ها باید فرصت را مغتنم شمرده و با اسرائیل گفت‌و‌گو کنند
سفارت ایران در ژاپن: همه‌پرسی در فلسطین راه حلی منصفانه برای ریشه‌کنی اشغالگری است

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448293/مقام-فلسطینی--بدون-ما-هیچگونه-راه-حلی-در-منطقه-وجود-نخواهد-داشت
بستن   چاپ