پیام ویژه
لیبرمن: در حالیکه نتانیاهو در واشنگتن جشن می‌گیرد حماس با موشک‌باران جشن گرفته است
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 11:09:52
پیام ویژه - وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب اسرائیل بیتنا به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه همزمان با مراسم امضای توافق سازش میان این رژیم و امارات و بحرین اشاره کرد.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه اشاره کرد.
وی گفت: «در حالی که “بنیامین نتانیاهو” در واشنگتن در حال جشن گرفتن است حماس نیز (با موشک‌باران) در حال جشن گرفتن در اشدود و عسقلان است.»
مراسم امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و دو کشور عربی بحرین و امارات شامگاه امروز (به وقت تهران) در کاخ سفید برگزار شد.»
این مراسم با حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات و «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین برگزار شد.
همزمان با مراسم امضای توافق سازش، شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه نیز موشک باران شد.
خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت که «غزه آن‌هایی را که در کاخ سفید دور هم جمع شده‌اند، با موشک مورد خطاب قرار داد».
تصاویر منتشر شده حکایت از آن دارد که ادعای رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری و انهدام راکت‌های شلیک شده در حمله راکتی امشب به شهرک‌های صهیونیست‌نشین صحت ندارد و یک مغازه در اشدود مورد اصابت قرار گرفته و دست کم شش نفر زخمی شدند.
بیشتر بخوانید:
توافق سازش میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین امضا شد
شمخانی: آرزوی رژیم صهیونیستی برای تسلط بر نیل تا فرات هرگز محقق نخواهد شد
گزافه‌گویی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران، حزب‌الله و حماس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448295/لیبرمن--در-حالیکه-نتانیاهو-در-واشنگتن-جشن-می‌گیرد-حماس-با-موشک‌باران-جشن-گرفته-است
بستن   چاپ