پیام ویژه
پرداخت بیش از ٢6٠ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در نیشابور
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 14:41:43
وزارت رفاه
پیام ویژه - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از پرداخت بیش از ٢6٠ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی ظرف پنج ماه اخیر به متصدیان مشاغل بیشتر آسیب‌دیده از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ، محمد سنجری در این خصوص گفت: مشاغل و بنگاه‌های بیشتر آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا با ثبت نام در سامانه کارا که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد، تقاضای تسهیلات کردند .
وی اظهارکرد: این تسهیلات به مشاغل بیشتر آسیب دیده از کرونا در بخش‌های فرهنگی، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و اصناف پرداخت شد .
مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه در شهرستان نیشابور و فیروزه تعداد چهار هزار و 4 ٩ 6 پرونده در سامانه کارا به ثبت رسیده است که در مجموع اشتغال 6 هزار و ٧٣٣ نفر را بوجود خواهد آورد، اعلام کرد: طی این مدت 65 میلیارد و ٢ 5 ١ میلیون تومان درخواست تسهیلات کرونا در شهرستان ثبت که ٢ 6 میلیارد و ١٣ 5 میلیون تومان توسط بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است .
سنجری با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از اشتغال موجود در شرایط شیوع کرونا مهم‌ترین رویکرد دولت دوازدهم در پرداخت این تسهیلات است، خاطر نشان کرد: سامانه کارا برای ثبت نام مشاغل بیشتر آسیب دیده از کرونا همچنان تا آخر شهریور ماه سال‌جاری فعال است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به آن مراجعه کنند .

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448907/پرداخت-بیش-از-٢6٠-میلیارد-ریال-تسهیلات-کرونا-در-نیشابور
بستن   چاپ