پیام ویژه
با هدف توانمندسازی کارگران در حوزه های مختلف؛
تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان بسیج کارگران خوزستان امضا شد
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 14:41:46
وزارت رفاه
پیام ویژه - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از امضای تفاهم نامه همکاری میان این اداره کل و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف تقویت زمینه‌های مشترک از جمله توانمندسازی کارگران در حوزه های سلامت روانی- اجتماعی، خانوادگی، ایجاد و تقویت انگیزه در حفظ ارتباط سالم و سازنده، تعلق سازمانی، ارتقای منزلت کار و کارگر، وجدان کاری، کارگروهی، حفظ حریم خصوصی در محیط کار و اجتماع، بهداشت کار، رابطه حسنه کارگر و کارفرما و ترویج ورزش همگانی و آماتوری میان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و سازمان بسیج کارگران و کارخانه های استان امضا شد.
وی افزود: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرمایش مقام معظم رهبری و سیاست ها و برنامه ششم توسعه کشور در حوزه سلامت روان، این تفاهم نامه متناظر استانی با تأسی از تفاهم نامه اصلی میان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان منعقد شد.
غمگین، بسترسازی برای توسعه بهداشت روان آحاد جامعه کار و تولید، ارتقای فرهنگ کار و بهره‌وری در جامعه کار و تولید، افزایش سطح توانمندی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کارگران، افزایش سطح دانش و شناخت مهارت‌های زندگی در کارگران و خانواده‌های آنها و توسعه و بهبود فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در جامعه کار و تولید را از اهداف این تفاهم نامه خواند‌.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448909/تفاهم-نامه-همکاری-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-با-سازمان-بسیج-کارگران-خوزستان-امضا-شد
بستن   چاپ