پیام ویژه
تاریخ انتشار بازی The Uncertain: Light at the End مشخص شد
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 14:42:39
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

گیم فا / استودیوی نیو گیم اردر (New Game Order) که در گذشته به معرفی بازی The Uncertain: Light at the End پرداخته بود، امروز تاریخ دقیق انتشار آن برروی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی را مشخص کرد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلر دیگری از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در همین خبر می‌توانید شاهد آن باشید.
The Uncertain: Light at the End از سری عناوین ماجراجویی و داستان محور به صورت سوم شخص است که در آن باید کنترل شخصیتی به نام امیلی (Emily) را به دست گرفته و برای بقا در دنیای عجیبی مبارزه کنید. جهان این بازی مملو از ربات‌های متنوع است که جایگزین انسان‌ها شده‌اند و تهدیدی جدی برای اندک افراد باقی مانده به حساب می‌آیند.
لازم به ذکر است که دو شرکت نیو گیم اردر و متا (META) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار این اثر را به عهده دارند.
بازی The Uncertain: Light at the End در تاریخ 17 مهر 1399 (8 اکتبر 2020 میلادی) با قیمت 19٫99 دلار(حدود 550 هزار تومان) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین دموی این بازی هم‌اکنون عرضه شده است که به بازی‌بازان امکان استفاده از بخش‌های مهم نسخه‌ی اصلی را می‌دهد. پیش خرید این نسخه نیز از امروز با 15 درصد تخفیف آغاز شده است و بازی‌بازان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند.
نسخه‌ی کنسولی The Uncertain: Light at the End شامل پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ درتاریخی نامشخص از سال 2021 میلادی به دست هواداران خواهد رسید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448913/تاریخ-انتشار-بازی-The-Uncertain--Light-at-the-End-مشخص-شد
بستن   چاپ