پیام ویژه
سونی شایعه کاهش ظرفیت تولید پلی استیشن 5 را تکذیب کرد
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 14:42:44
پیام ویژه - زومیت / سونی با رد شایعات در مورد میزان تولید پلی استیشن 5 اعلام کرد که از زمان شروع تولید انبوه هیچ‌گونه کاهش ظرفیتی اعمال نشده است.
درحالی‌که سونی خود را برای برگزاری مراسم بزرگ و بسیار مهمی آماده می‌‌کند، شایعاتی فضای مجازی را پر کرده که می‌گویند تولید پلی استیشن 5 به مشکل خورده است. درواقع شایعات اشاره می‌کنند که سونی مجبور به کاهش ظرفیت تولید پلی استیشن 5 شده است و انتظار می‌رود که به‌جای 15 میلیون دستگاه، ساخت 11 میلیون دستگاه را در دستور کار خود قرار دهد.
این موضوع را رسانه بلومبرگ طی انتشار گزارشی مطرح و اشاره کرده که دلیل افت ظرفیت تولید نیز مشکلات موجود در پردازنده‌های پلی استیشن 5 است. در این بین، مقام‌های سونی سریعا نسبت به شایعات واکنش نشان داده‌اند و در بیانیه‌ای توضیح داده‌اند: «درحالی‌که انتشار اطلاعات در مورد روند تولید کنسول پلی استشین 5 بخشی از سیاست‌های ما نیست؛ اما اطلاعات انتشاریافته توسط بلومبرگ صحت ندارد و ما چنین موضوعی را تکذیب می‌کنیم. روند تولید انبوه پلی استیشن 5 از زمان شروع تاکنون تغییری نیافته و ظرفیت مدنظر شاهد هیچ‌گونه کاهشی نخواهد بود.»
بلومبرگ در برخی گزارش‌های اولیه مدعی شده بود که میزان تولید کنسول نسل بعدی سونی به 5 تا 6 میلیون دستگاه کاهش یافته است. بااین‌حال، مقام‌های سونی طی واکنشی سریع، تمامی این گزارش‌ها را تکذیب کردند.
چنین اخباری می‌تواند باعث تبلیغ منفی و ایجاد شک و شبهه در میان طرفداران و گیمرها شود؛ به‌خصوص که زمان بسیار کمی تا برگزاری رویداد پیش‌روی سونی باقی مانده است. طی رویداد جدید شرکت ژاپنی انتظار می‌رود قیمت و اطلاعات نهایی پلی استیشن 5 مشخص شود و همچنین شاهد معرفی بازی‌های جدید باشیم.
رقیب سونی یعنی مایکروسافت قیمت کنسول‌های جدید خود را مشخص کرد. آن‌طور که پیدا است ایکس باکس سری ایکس 499 دلار و سری اس نیز 299 دلار قیمت دارند. زمان عرضه نیز مشخص شده و در 10 نوامبر (20 آبان) کنسول‌های نسل بعدی ردموندی‌ها روانه بازار می‌شود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/448914/سونی-شایعه-کاهش-ظرفیت-تولید-پلی-استیشن-5-را-تکذیب-کرد
بستن   چاپ