پیام ویژه
تظاهرات علیه توافق ننگین با رژیم صهیونیستی در اطراف کاخ سفید
پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 00:38:16
پیام ویژه - ده‌ها نفر از شهر‌های مختلف آمریکا با تجمع در اطراف کاخ سفید امضای توافقنامه امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی زیر نظر آمریکا را محکوم کردند.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین درباره تظاهرات واشنگتن در مخالفت با عادی‌سازی گفت: «این افراد از شهر‌های مختلف آمریکا به میدان ”جان سیاه پوستان مهم است“ در اطراف کاخ سفید آمده اند تا عادی سازی روابط با اسرائیل و امضای توافقنامه امارات، بحرین و اسرائیل زیر نظر آمریکا را محکوم کنند.»
یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات به المیادین گفت: ”عادی سازی روابط خیانت است و توافقنامه، توافقنامه ذلت، ننگ و تسلیم شدن از طرف امارات و بحرین است که با رژیم غاصب صهیونیستی توافقنامه امضا کردند. این توافقنامه به نوبه خود خنجر مسمومی در پشت مسئله فلسطین است. “
یکی دیگر از معترضان گفت: ”امضای این توافقنامه نمی‌تواند به نام ما و به نام هیچ فرد شرافتمند، آزادمرد و مبارز برای آزادی و عدالت صورت گیرد. “
یکی از تجمع کنندگان به المیادین گفت: ”به شدت از دونالد ترامپ تشکر می‌کنم، زیرا وجهه این افراد را رسوا کرد و آخرین قسمت این سریال را لو داد و ماهیت مزدورانش را فاش کرد. انگلیس این نظام‌ها (در کشور‌های حاشیه خلیج فارس) را همزمان با شکل گیری رژیم اشغالگر تشکیل داد تا از اشغالگران حمایت کنند. “
در ادامه این گزارش آمده است: «پرچم‌های فلسطین در خیابان‌های واشنگتن چرخانده شد و شرکت کنندگان در این تجمع تاکید کردند تا زمانی که اشغالگری در فلسطین ادامه داشته باشد، تحرکات اعتراض آمیز آن‌ها هم ادامه خواهد داشت.
از میدانی که به نماد سیاه پوستان آمریکا در مبارزه آن‌ها برای تحقق عدالت و حقوق مدنی تبدیل شده است، فلسطینی‌ها هم در اینجا در فاصله چند متری کاخ سفید، تحقق عدالت درباره مسئله فلسطین را خواستار شدند. در حالی که در حیاط پشتی کاخ سفید، امارات و بحرین دو توافقنامه با اسرائیل امضا کردند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم فاش کرد شمار دیگری از کشور‌های عربی برای پیوستن به امارات و بحرین در آینده نزدیک آمادگی دارند.»
خبرنگار این شبکه خاطرنشان کرد: عده‌ای آنچه را که در کاخ سفید امضا شد، تشکیل یک ائتلاف جدید عربی- اسرائیلی- آمریکایی علیه ملت‌های عربی توصیف می‌کنند که هدف از آن کمک به راهبرد آمریکا در سلطه بر منطقه است.
بیشتر بخوانید:
مهم‌ترین بندهای توافق سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی
تجمع مقابل کاخ سفید در اعتراض به توافق سازش رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین
واکنش مسکو به توافق صلح امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/449506/تظاهرات-علیه-توافق-ننگین-با-رژیم-صهیونیستی-در-اطراف-کاخ-سفید
بستن   چاپ