پیام ویژه
تاریخ انتشار بازی Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons مشخص شد
پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 16:25:46
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

گیم فا / استودیوی سازنده‌ی Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons امروز در خبر خوبی از تاریخ دقیق عرضه‌ی این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلری از این اثر در دسترس قرار گرفته است که در همین خبر می‌توانید شاهد آن باشید.
تاکنون نسخه‌های مختلفی از سری Mercenaries برروی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده و مورد استقبال بازی‌بازان و به خصوص ژاپنی‌ها قرار گرفته است. Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons یکی از این نسخه‌ها به سبک استراتژی و نقش‌آفرینی است که در آن باید از امکانات مختلف بهره برده و دشمنان فراوانی را نابود کنید. اگر از علاقه‌مندان به این سبک‌ها باشید، عنوان ذکر شده می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. قابل ذکر است که استودیوی ریدئن (Rideon) وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده دارد.
طبق اعلام تیم سازنده، آگاه شدیم که Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons در تاریخ 10 مهر 1399 (1 اکتبر 2020 میلادی) به دست دارندگان کنسول نینتندو سوییچ خواهد رسید. ضمنا نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این عنوان در راه است، اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست و باید منتظر اخبار بیشتری در آینده باشیم.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/449906/تاریخ-انتشار-بازی-Mercenaries-Blaze--Dawn-of-the-Twin-Dragons-مشخص-شد
بستن   چاپ