پیام ویژه
گلکسی زد فلیپ سفید سامسونگ را ببینید
جمعه 28 شهريور 1399 - 17:34:15
پیام ویژه - ترنجی / گوشی تاشو Galaxy Z Flip با قابلیت 5G سامسونگ در چند رنگ جدید منتشر شد. به جای رنگ های Mirror Black ، Mirror Purple و Mirror Gold که برای Galaxy Z Flip 4G ارایه شده بودند، مدل 5G در Mystic Grey و Mystic Bronze معرفی شد. حالا گزینه رنگ سوم اما Mystic White در آغاز ماه سپتامبر در طبیعت مشاهده شد و اکنون می شنویم که به زودی در اروپا در دسترس خواهد بود. شما می توانید گلکسی زد فلیپ سفید سامسونگ را ببینید.
 گلکسی زد فلیپ سفید
اطلاعات اندکی از @Sudhanshu1414 در توییتر می آید و با رندری که در این مطلب مشاهده می کنید همراه است. چیز دیگری برای گفتن نیست این Galaxy Z Flip 5G معمولی در Mystic White است، اما بسیار زیبا به نظر می رسد. Galaxy Z Flip بدون توجه به رنگ آن یک وسیله شیک است اما به نظر می رسد Mystic White بسیار مناسب آن است.
منبع هیچ اشاره ای به انتشار احتمالی در ایالات متحده آمریکا یا بازارهای دیگر نمی کند و ما می توانیم با اطمینان فرض کنیم که در دسترس بودن حتی در اروپا متفاوت باشد. از طرف دیگر قیمت باید ثابت بماند. به عنوان مثال در آلمان، Galaxy Z Flip 5G در Mystic Grey یا Mystic Bronze حدود 1510 یورو قیمت دارد و مشتریان می توانند هنگام تعویض دستگاه دیگر قیمت را تا 700 یورو کاهش دهند.
به نظر می رسد سامسونگ کاملا به بخش تاشو متعهد است و با این تعهد گزینه های جدید سفارشی سازی به دست می آید. چشم انداز اصلی سامسونگ برای ارائه رنگ های لولای سفارشی برای Galaxy Fold سرانجام با Galaxy Z Fold 2 در برخی بازارها واقعیت یافت و اگرچه این شرکت خدمات مشابهی را برای Galaxy Z Flip ارائه نمی دهد.
آیا رنگ Mystic White را به عنوان رنگ Galaxy Z Flip 5G خود انتخاب می کنید یا دیگری را ترجیح می دهید؟ آیا رنگ های آیینه ای مدل اصلی را دوست دارید و دوست دارید برای نسخه 5G در دسترس باشد؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/450613/گلکسی-زد-فلیپ-سفید-سامسونگ-را-ببینید
بستن   چاپ