پیام ویژه
فروش «گلکسی Z. Fold2» سامسونگ از امروز آغاز می‌شود
جمعه 28 شهريور 1399 - 19:14:00
پیام ویژه - انتخاب / گوشی گلکسی Z. Fold2 سامسونگ که در اوایل ماه جاری اعلام شد، در بازار‌های عمده‌ای در سراسر جهان برای فروش عرضه شده است که شامل بازار‌های ایالات متحده، انگلستان، سنگاپور، تایلند، فرانسه و دسته‌ای از کشور‌های دیگر در اروپا است.
گوشی گلکسی Z. Fold2 سامسونگ که در اوایل ماه جاری اعلام شد، در بازار‌های عمده‌ای در سراسر جهان برای فروش عرضه شده است که شامل بازار‌های ایالات متحده، انگلستان، سنگاپور، تایلند، فرانسه و دسته‌ای از کشور‌های دیگر در اروپا است.
گلکسی Z. Fold2 چهارمین تلفن هوشمند تاشو سامسونگ و دارای دو صفحه نمایش است، یک صفحه نمایش تاشو AMOLED با فرکانس 120 هرتز و یک صفحه نمایشگر 6.23 در قاب خارجی.
گلکسی Z. Fold2 در بخش سخت افزاری نیز دارای تراشه اسنپدراگون 865+ SoC است که با 12 گیگابایت رم همراه شده است. این گوشی از سیستم عامل Android One 10 UI 2.5 استفاده می‌کند و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. برای عکاسی، گلکسی Z. Fold2 در مجموع دارای پنج دوربین است - سه واحد 12 مگاپیکسلی (اولیه + تله فوتو+ اولتراواید) در قاب پشتی، یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و یک واحد 10 مگاپیکسلی دیگر در نیمه سمت راست صفحه نمایش.
گوشی گلکسی Z. Fold2 از یک خوانشگر اثر انگشت نصب شده در کنار خود بهره می‌برد و انرژی آن از یک باتری 4500 میلی آمپری تامین می‌شود که از طریق پورت USB-C حداکثر تا 25 وات نیرو می‌گیرد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/450666/فروش-«گلکسی-Z-Fold2»-سامسونگ-از-امروز-آغاز-می‌شود
بستن   چاپ