پیام ویژه
تبریک آمریکا برای سی سالگی اتحاد بزهکاران آلمانی!
شنبه 29 شهريور 1399 - 16:24:12
پیام ویژه - انصاف نیوز، برلین: پس از فرمان خروج نیرو‌های آمریکایی از آلمان به دستور ترامپ و بزهکار خطاب کردن آلمانی‌ها به خاطر مسائل مالی ناتو، حالا سفارت آمریکا در برلین، در حاشیه جشنواره نور برلین، پیام تبریکی به زبان انگلیسی بر روی دیوار ساختمان مرکزی خود با نور به نمایش گذاشته است با متن تبریک به مردم آلمان برای 30 سال اتحاد، صلح و آزادی.
این شعار در حالی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که همین امسال ترامپ در مورد خروج نیرو‌هایش از آلمان گفت که ما امنیت آلمان را تأمین میکنیم و آن‌ها هزینه‌های آن را نمی‌دهند و بزهکارند.
به گزارش خبرنگار انصاف نیوز از برلین، سفارت آمریکا در برلین در کنار دروازه برندنبورگ، در مرکز شهر برلین قرار دارد که جزو نقاط گردشگری و در مسیر جشنواره نور برلین است و این پیام تبریک توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.
در جشنواره نور برلین، ساختمان‌های تاریخی این شهر و همچنین ساختمان شهرداری‌ها توسط ویدئو پروژکتور‌های بزرگی نورپردازی می‌شوند. البته امسال این جشنواره با توجه به وضعیت کرونایی جهان حاشیه مهم دیگری نیز داشت و آن فاصله‌ی مردم در این نمایش شبانه خیابانی بود.
در نقاط شلوغی‌تر این جشنواره مردم بسیاری بدون رعایت فاصله ایمن در کنار یک‌دیگر می‌ایستند که بسیاری از آن‌ها ماسک نیز بر چهره ندارند.
امسال این جشنواره که از 11 سپتامبر آعاز شده تا 20 سپتامبر ادامه دارد.

پیام ویژه


پیام ویژه


انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/451479/تبریک-آمریکا-برای-سی-سالگی-اتحاد-بزهکاران-آلمانی!
بستن   چاپ