پیام ویژه
آخرین وضعیت موسس جمعیت امام علی
شنبه 29 شهريور 1399 - 16:24:53
پیام ویژه - زهرا رحیمی می‌گوید «شارمین میمندی‌نژاد وضعیت جسمانی خوبی ندارد و به واکر نیاز دارد، همچنین ملاقات اخیر خانوادگی ما با او نیز لغو شد و فقط پس از 18 روز توانست تماس بگیرد».
زهرا رحیمی-مدیرعامل جمعیت امام علی- درباره‌ی وضعیت جسمانی شارمین میمندی‌نژاد-موسس جمعیت- به انصاف نیوز گفت: «آقای میمندی‌نژاد، وضعیت جسمانی خوبی ندارد و از درد گردنش شکایت می‌کند. درد او در این حد است که به جراحی نیاز داشت، در زندان هم به دلایلی این درد تشدید شد و نیاز به واکر پیدا کرده. ضمن اینکه بیماری‌های دیگر ایشان هم وخیم‌تر شده است.
همسر میمندی‌نژاد ادامه داد: حتی قبلا هم به خاطر این بیماری‌ها در بیمارستان بستری شده بود. آقای میمندی‌نژاد رماتیسم استخوان و ستون فقرات دارند. درگذشته هم بیماری ذات الریه و مشکل قلبی داشتند. در شرایط زندان احتمال اینکه بیماری‌ها وخیم شوند، وجود دارد. فشارهای زیادی از نظر روحی و روانی به ایشان وارد می‌شود. بعد از اینکه از زندان آزاد شدم، یکبار با ایشان صحبت کردم، پس از 18 روز با من تماس گرفت. درخواست واکر داد و ما وسایل را به او تحویل دادیم. قرار بود برای دومین بار چهارشنبه 26 شهریور ماه یک ملاقات خانوادگی با شارمین میمندی‌نژاد داشته باشیم یک فردی از دادسرا تماس گرفت و خبر لغو ملاقات را داد. وقتی علت را پرسیدم، گفت خبر ندارم و فقط میدانم کنسل شده.
مدیرعامل جمعیت امام علی درباره‌ی وضعیت پرونده‌ی شارمین میمندی‌نژاد گفت: «دیروز به بازپرس پرونده مراجعه کردیم و نگرانی خود را به صورت مکتوب اعلام کردیم. اما فعلا خبری نیست. بارها خواستیم به دلیل وضعیت جسمانی با قرار وثیقه آزاد شود. تا این سه ماه اطلاعاتی که می‌خواستند را قاعدتا به دست آوردند. نمی‌دانم دلیل نگه‌داشتن ایشان در زندان چیست. آقای میمندی‌نژاد در شرایط بازجویی نگه‌داشته می‌شود و وارد بند عمومی نشده و دو الف اوین نگه‌‌داری می‌شوند.
رحیمی درباره‌ی حق انتخاب وکیل برای شارمین میمندی‌نژاد گفت: «به دلیل اینکه جرم او امنیتی است، از داشتن وکیل انتخابی محروم هستند. البته کارهای ایشان همیشه در راستای افزایش امنیت برای کشور بوده. در حال حاضر باید از یک لیستی وکیل انتخاب کنند که مورد انتخاب ما نیست و هم اینکه هزینه‌ی خیلی گزافی می‌گیرند و توان پرداخت آن را نداریم.
او در پایان تاکید کرد: ، درباره‌ی محتوای پرونده‌ی دو نفر دیگر از اعضای جمعیت که بازداشت شده و سپس آزاد شدند هیچ اطلاعی در دسترس نیست. امیدواریم نگاه انسانی، قانونی، پیشگیرانه و عقلانی در روند دادرسی حاکم شود، شاید از این به بعد در روند دادرسی این وضعیت وجود نداشته باشد و یک روند عادلانه‌ای حاکم باشد.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/451483/آخرین-وضعیت-موسس-جمعیت-امام-علی
بستن   چاپ