پیام ویژه
رژیم صهیونیستی: حزب‌الله لبنان بزرگترین دغدغه امنیتی ماست
يکشنبه 27 مهر 1399 - 02:04:57
پیام ویژه - یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی اعتراف کرد که حزب الله لبنان بزرگترین نگرانی امنیتی این رژیم است.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ به نقل از وبگاه شهاب، «ران بن یشای» تحلیلگر مطرح امنیتی در روزنامه یدیعوت آحارانوت از قول یک مقام عالی‌رتبه نظامی صهیونیستی تاکید کرد که بزرگترین نگرانی نهاد‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی حزب الله لبنان است. وی همچنین اعلام کرده که مسئله غزه اولین اولویت برای ارتش رژیم صهیونیستی است.
«ران بن یشای» افزود که غزه در حال حاضر مهمترین دغدغه مقامات نظامی صهیونیستی است. چراکه این منطقه در مقطع زمانی کنونی بسیار بی‌ثبات شده است.
مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی که خواسته تا نامش فاش نشود، مدعی شد که تل‌آویو حمله به غزه را بررسی می‌کند. آحارانوت به نقل از وی این را هم نوشت که صهیونیست‌ها شدیدا از تلاش‌های ایران برای تشکیل یک جبهه فراگیر علیه رژیم اشغالگر قدس در سوریه، عراق و یمن نگران هستند و اقداماتی را علیه آن انجام می‌دهند.
او مدعی شد که ایران موشک‌های زمین به زمین نقطه‌زن را در اختیار سوریه قرار داده است و همزمان سعی می‌کند تا پرواز جنگنده‌های صهیونیست در آسمان سوریه را محدود کند.
کرانه باختری نیز به عنوان دیگر موضوع امنیتی در اراضی اشغالی مطرح شد. این مقام نظامی صهیونیستی، قدرت حزب‌الله لبنان را در سطح قابل قبولی خواند و تاکید کرد که این گروه آمادگی لازم برای ورود به هر جنگ کوتاه مدت و یا بلند مدتی را دارد.
بیشتر بخوانید:
روسیه: موضع حزب الله در قبال مذاکرات ترسیم مرزی لبنان و اسرائیل مسئولانه است
افشای دروغگویی نتانیاهو درباره حزب الله
کتائب حزب الله: رد پای «سیا» در عملیات تروریستی الرضوانیه وجود دارد

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/477026/رژیم-صهیونیستی--حزب‌الله-لبنان-بزرگترین-دغدغه-امنیتی-ماست
بستن   چاپ