پیام ویژه
عاملان شهادت مرزبان هرمزگانی دستگیر شدند
يکشنبه 27 مهر 1399 - 02:04:59
پیام ویژه - فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: پس از شهادت شهید «سالارپور»، قاتل و همدست وی به سرعت شناسایی شدند و با توجه به متواری شدن و تغییر پی در پی محل اختفاء، با انجام کار گسترده اطلاعاتی، سرانجام در کمتر از 24ساعت مسیر فرار متهمان در شهرضا استان اصفهان شناسایی شد.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری رخ، سردار دهکی عنوان کرد: پس از شهادت شهید «سالارپور»، قاتل و همدست وی به سرعت شناسایی شدند و با توجه به متواری شدن و تغییر پی در پی محل اختفاء، با انجام کار گسترده اطلاعاتی، سرانجام در کمتر از 24ساعت مسیر فرار متهمان در شهرضا استان اصفهان شناسایی شد.
وی افزود: با هماهنگی‌های لازم، گروهی از ماموران انتظامی استان اصفهان و ماموران ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری متهمان به مسیر مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان بیان کرد: سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهمان در ورودی شهرستان شهرضا در استان اصفهان سوار بر یک دستگاه پژو دستگیر شدند.
به گفته سردار دهکی، متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده قضایی، برای سیر مراحل قضایی به استان هرمزگان در حال انتقال هستند.
اصغر سالاپور از مرزبانان اهل هرمزگان روز جمعه در اثر پی عملیات تعقیب و گریز دریایی با قاچاقچیان در آبهای محدوده لافت قشم به شهادت رسید.
بیشتر بخوانید:
‌رئیسی: حضور مقتدرانه مرزبانان‌‌ اجازه عرض اندام به دشمن را نمی‌دهد
یک مرزبان در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/477027/عاملان-شهادت-مرزبان-هرمزگانی-دستگیر-شدند
بستن   چاپ