پیام ویژه
اصلاح‌طلبان برای هزینه‌های انتخابات 1400 روی «شستا» حساب کرده‌اند
شنبه 3 آبان 1399 - 9:56:26 AM
jamnews.com
پیام ویژه - وجود بعضی اطرافیان در حلقه اول وزیر کار باعث شده حواشی زیادی در این وزارتخانه ایجاد شود.

به گزارش جام نیوز ، وجود بعضی اطرافیان در حلقه اول وزیر کار باعث شده حواشی زیادی در این وزارتخانه ایجاد شود.
یکی از ابهامات اصلی انتصابات در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انتخاب افرادی است که در یک دوره خاص در سازمان مناطق آزاد با هم همکار بوده اند. یعنی دقیقا در زمانى که مرتضی بانک مدیریت این سازمان را برعهده داشته است، وی که از اعضای حزب عدالت و توسعه است در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی دبیرى شورای‌عالى مناطق آزاد را از آن خود کرد.
محمد کبیری، داوود کرمی و محمدرضا سعیدی با پدرخواندگی سعید شریعتی، طیف تندرو جریان اصلاح‌طلب هستند که پس از ورود شریعتمداری به وزارت کار نفوذ کردند و به نظر می رسد این انتخاب‌ها در یک فرایند مبهم انجام و اراده ای به جز اراده شخص وزیر در این موارد دخیل بوده است.
بسیاری از موثرین در وزارت کار معتقدند که داوود کرمی تقریبا در تمامی انتصابات وزارتخانه و شرکت های زیر مجموعه شستا و صندوق بازنشستگی به عنوان دو غول اقتصادی کشور دخالت می کند و به دلیل علایق تند سیاسی برای یک جریان خاص تلاش می‌کند.
محمدرضا سعیدی نماینده تندرو مجلس ششم و از متحصنین آن دوره، فردی است که با تلاش کرمی و به‌عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم منصوب شده است.
داوود کرمی در سایه وزارت تعاون و کار که از زمان انتصابش تبدیل به پادو فتنه‌گران و دلال بنگاه‌‌های اقتصادی شده، پس از انتصاب میثم سعیدی، با اخراج دست‌جمعی تعدادی از مدیران قدیمی و متعهد شرکت پتروشیمی جم در واحد صادرات، به‌نظر می‌رسد دنبال تامین منابع مالی برای انتخابات 1400 اصلاح‌طلبان است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/482255/اصلاح‌طلبان-برای-هزینه‌های-انتخابات-1400-روی-«شستا»-حساب-کرده‌اند
بستن   چاپ