پیام ویژه
مدل جدید وان پلاس 8T به زودی معرفی می‌شود
جمعه 9 آبان 1399 - 22:56:10
پیام ویژه - ترنجی / اوایل این ماه، وان پلاس گوشی پرچمدار OnePlus 8T خود را در بازارهای جهانی معرفی کرد. این شرکت یک رویداد اختصاصی پرتاب را در چین برگزار کرد تا همان تلفن را ارایه کند. امروز گفته می شود که وان پلاس 8T مدل Cyberpunk 2077 Limited Edition تاریخ 12 آبان 99 ارایه خواهد شد.
در آن مراسم، این شرکت همچنین تایید کرد که نسخه ویژه و محدودی از OnePlus 8T را با نام OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition ارایه می کند. امروز، مقام رسمی برند چینی تأیید کرد که نسخه ویژه در 12 آبان ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت محلی) در بازار داخلی رسمی می شود.
برای OnePlus 8T مدل Cyberpunk 2077 Limited Edition ، وان پلاس با یک بازی ویدیویی اکشن نقش آفرینی در آینده همکاری کرده و توسط CD Projekt منتشر و منتشر شده است. صفحه محصول این تلفن هم اکنون در وب سایت رسمی وان پلاس چین موجود است. این صفحه فقط یک تریلر از تلفن دارد. در اینجا نگاهی به پوستر رسمی OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition است که تاریخ راه اندازی 2 نوامبر را تأیید می کند.

پیام ویژه

این پوستر نیم نگاهی به نسخه ویژه OnePlus 8T می دهد. احتمالاً دستگاه ممکن است همراه با یک بسته ویژه باشد که شامل برخی موارد خوب باشد. نسخه OxygenOS با مضمون Cyberpunk می تواند تلفن هوشمند را جلب کند. مدیر عامل و بنیانگذار وان پلاس ، پیت لاو ، اخیراً نسخه محدود OnePlus 8T Cyberpunk 2077 را تیزر کرده بود. این تصویر تیزر تنها نشان می دهد که می تواند در عقب به رنگ سیاه مایل به خاکستری باشد و دارای مارک سایبرپانک به رنگ زرد است.
قبلاً مشخص شده است که پیش سفارشات OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition از تاریخ 4 نوامبر آغاز می شود. در مورد قیمت دستگاه خبری نیست.
نظر شما درباره وان پلاس 8T مدل Cyberpunk 2077 Limited Edition چیست؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/487584/مدل-جدید-وان-پلاس-8T-به-زودی-معرفی-می‌شود
بستن   چاپ