پیام ویژه
رضایی: عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و سودان بی غیرتی است
شنبه 10 آبان 1399 - 01:15:00
پیام ویژه - ابراهیم رضایی در گفت و گو با ایسنا در واکنش به توافق عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و سودان اظهار کرد: ایجاد روابط بین سودان و رژیم صهیونیستی بی غیرتی است به این دلیل که دخالت های رژیم‌صهیونیستی و آمریکا در بحران دارفور به کشته شدن 300 هزار سودانی و آواره شدن حدود 3 میلیون نفر از مردم این کشور منجر شد.
وی یادآور شد: شیطنت‌ها و خباثت های رژیم صهیونیستی و تفرقه افکنی هایش باعث جدا شدن بخش غنی سودان از این کشور و عملا دو تکه شدن سودان شد پس بهتر است دولتمردان سودان با مراجعه به حافظه تاریخی شان، گستاخی های قبلی رژیم صهیونیستی را به یاد بیاورد. مردم سودان وقایعی مانند حمله به پایگاه نظامی یرموک با همکاری آل سعود که خسارت‌های بسیاری از حیث نظامی برای سودانی ها به همراه داشت را از یاد نبرده اند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: طبق پیش‌بینی های قبلی، تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا این دستاوردسازی های بین المللی برای ایالات متحده آمریکا ادامه خواهد داشت تا از این فرصت ها برای پیروزی آقای ترامپ استفاده شود با این وجود بهتر است مقامات سودان تاریخ افرادی مانند یاسر عرفات و انور سادات را به یاد بیاورند.
رضایی ادامه داد: زمان زیادی طول نخواهد کشید که پس از فروکش کردن تب و تاب انتخابات آمریکا بی‌مهری‌ها و بدقولی ها صدای دولت سودان را در خواهد آورد که حاضر شدند به راحتی عزت و استقلال کشور خودشان را فدای کمپین انتخابات ترامپ کنند.
وی در پایان تاکید کرد: اعلام خشم و انزجار مردم سودان از ورود هیات صهیونیستی به پایتخت سودان نشان داد که مردم این کشور نیز مانند دیگر کشورهای مسلمان از ایجاد رابطه با صهیونیست های جنایتکار ناراحتند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/487679/رضایی--عادی-سازی-روابط-رژیم-صهیونیستی-و-سودان-بی-غیرتی-است
بستن   چاپ