پیام ویژه
جزئیات محدودیت‌های کرونایی در 25 استان و 46 شهرستان
شنبه 10 آبان 1399 - 17:39:00
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

ایسنا / سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از اجرای محدودیت‌های جدید در 25 مرکز استان و 46 شهرستان دیگر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.د.
دکتر علیرضا رئیسی درباره چهل و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مصوبات مهمی امروز به تصویب رسید. هفته گذشته 43 شهرستان در وضعیت بحرانی بودند که در گروه های شغلی دو، سه و چهار محدودیت ایجاد شده بود. این محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
رییسی گفت: با توجه به اینکه الگوی بیماری در استان تهران و البرز شبیه هم است و مراوادات زیادی بین این دو استان صورت می گیرد، مقرر شد مصوبات در ارتباط با استان تهران، در ارتباط با استان البرز هم وضع شد و این موضوع تصویب شد.
وی افزود: همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز، 46 شهرستان جدید نیز به مدت یک هفته شامل محدودیتهای گروه شغلی دو سه و چهار شدند و این محدودیتها با توجه به شرایط استانها قابل تمدید است. در مجموع 89 شهرستان فعلا دچار محدودیت در رده های شغلی دو، سه و چهار هستند.

پیام ویژه

پیام ویژه

رئیسی افزود: همچنین مقررات و محدودیت‌های سخت گیرانه برای 46 شهرستان جدید نیز در رده‌های شغلی دو و سه و چهار اعمال می‌شود.

پیام ویژه

پیام ویژه


http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/488191/جزئیات-محدودیت‌های-کرونایی-در-25-استان-و-46-شهرستان
بستن   چاپ