پیام ویژه
«اگر امام بودند برخورد تندتری با کمال حیدری می‌کرند»
شنبه 10 آبان 1399 - 17:39:42
پیام ویژه - یکی از مخاطبان انصاف نیوز به نام «مهدی» در کامنتی ذیل خبر « نقدی به مواجهه‌ی آیت‌الله اراکی با آیت‌الله حیدری » نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
بحث شیعه و سنی صرف نظر از مباحث اعتقادی و کلامی، مبحثی کاملا حکومتی و سیاسی است. در شرایط حساسی که نیروهای آمریکایی مصمم به تشکیل منطقه سنی نشین در غرب عراق و تجزیه این کشور هستند، و به بهانه تأمین امنیت سنی ها می خواهند حضور نامشروع خود را در منطقه تثبیت نمایند، مطرح کردن چنین مبحثی از تلویزیون عراق در این مقطع برنامه ریزی شده و حساب شده بود.
آقای حیدری نباید از شبکه تلویزیونی اظهارات تفرقه افکنانه کند. آنهم در منطقه ای که بسان بشکه باروتی که فتیله اش هم آماده است.
عراق، با وجود منطقه خودمختار کردستان، اقلیتهای قومیِ بشدت ناسیونالیست، ته مانده های گروهکهای تکفیری، تروریست‌های داعش وپدرخوانده اش و تروریست‌های سنتکام، استعداد غیرقابل انکاری برای تجزیه دارد.
سالهای نه چندان دوری، فرزند یک مرجع شیعه با نشستن روی گلگیر تانک متجاوزین، به قاتلین مردم مظلوم عراق و معماران جنایات ابوغریب،خوش آمد گفت.
باتوجه به اظهارات قبلی آقای حیدری و دقت در اظهارات اخیر ایشان مبنی بر تغییر فاحش مواضع، می‌توان به توطئه ای که امام خامنه‌ای از آن به «تغییر محاسبات و نفوذ» نام بردند، پی برد. درزمانی که علمای اهل سنت با جانفشانی رزمندگان مقاومت به فرماندهی سیدالشهدای مدافعین حرم، سردار سلیمانی، به صداقت شیعه در حفظ وحدت مسلمین پی بردند، اظهارات آقای حیدری، اثرسوئی که باید می گذاشت، گذاشت.
بعضی اوقات لازم هست که طوری جواب داده شود که طرف، کمی احساس درد کند. اگر امام خمینی رحمه الله زنده بود همین بیانیه و شاید شدیداللحن تر علیه اون صادر می کرد. لذا، اهل علم، بخصوص روحانیت شیعه مستقر در محل، بایستی با درایت و بصیرت بسیار حساب شده افاضه بفرمایند.
بیانیه آقای آیت الله اراکی باعث تقویت حکومت اسلام و اتحاد مسلمین و عزت شیعه و مؤمنین است، و انشاءالله مورد تایید خداوند متعال و امام زمان عج و حضرت آقاست.آقای آیت الله اراکی در زمان مناسب و بسیار هوشمندانه چنین بیانیه ای صادر کردند، و با تکفیر آقای کمال حیدری از ایشان برائت جستند.
صدور این بیانیه بسیار دقیق و در زمان مناسب بود، چیزی شبیه به برخورد حساب شده ایشان با جماعت شیرازی های عمامه به سر. محتوی صحبت های آقای کمال حیدری در این محاضرات شبیه به حرف های همان هاست. شوربختانه، آقای حیدری به اسنادی استناد میکند که، خودشان براساس تحصیل و تدریس همان آثار و منابع مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت شدند.
و از طرف دیگر وزن صحبت های آقای کمال حیدری در مقایسه با صحبت های یاسر الحبیب و جماعت عمامه بسر شیرازی بمراتب بیشتر است، لازم نیست تمام مطالبی که آقای حیدری خوانده و یاد گرفته در تلویزیون و شبکه های اجتماعی و اینترنت و یوتوب پخش شود. این خطری برای تمام اقلیت شیعه ای هست که در کشورهای اهل تسنن و بعضاً وهابی زندگی می کنند.
بزودی تحریم‌ها و درگیری‌ها و قتل و کشتار شیعه در جهان روزافزون خواهد شد! به سبب فتنه جدید کمال الحیدری!
ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/488200/«اگر-امام-بودند-برخورد-تندتری-با-کمال-حیدری-می‌کرند»
بستن   چاپ