پیام ویژه
تولید نفت شیل آمریکا در دسامبر کاهش می‌یابد
سه شنبه 27 آبان 1399 - 15:05:36
پیام ویژه - اداره اطلاعات انرژی آمریکا برآورد کرد که تولید نفت شیل ایالات متحده در ماه دسامبر 139 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 7 میلیون و 510 هزار بشکه در روز برسد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) روز دوشنبه (26 آبان‌ماه) برآورد کرد که تولید نفت شیل ایالات متحده در ماه دسامبر حدود 139 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به حدود 7 میلیون و 510 هزار بشکه در روز برسد که کمترین مقدار از ماه ژوئن است.
بر اساس داده‌های این نهاد، انتظار می‌رود تولید تقریباً در هر هفت منطقه تولیدکننده اصلی شیل کاهش یابد، به جز منطقه هاینزویل که پیش‌بینی می‌شود تولید آن تا حد زیادی ثابت باقی بماند.
برآورد می‌شود بیشترین کاهش تولید در حوزه پرمین تگزاس و نیومکزیکو باشد؛ جایی که انتظار می‌رود تولید حدود 37 هزار بشکه در روز کاهش یابد - یعنی بزرگ‌ترین کاهش از ماه مه - و به 4 میلیون و 300 هزار بشکه در روز برسد.
پیش‌بینی می‌شود تولید مجموع شیل برای سومین ماه پیاپی و با بیشترین مقدار از ماه مه کاهش یابد. تولیدکنندگان در ماه مه حدود یک میلیون و 600 هزار بشکه در روز از تولید کاستند تا سقوط تقاضای جهانی نفت به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا را جبران کنند. همچنین پیش‌بینی می‌شود تولید گاز طبیعی به پایین‌ترین سطح از ماه ژوئن سقوط کند و با کاهش 700 میلیون فوت‌مکعب به 81 میلیارد و 500 میلیون فوت‌مکعب در روز برسد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/501673/تولید-نفت-شیل-آمریکا-در-دسامبر-کاهش-می‌یابد
بستن   چاپ