پیام ویژه
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری: کارگران ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی کشور هستند
چهارشنبه 28 آبان 1399 - 09:43:56
وزارت رفاه
پیام ویژه - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار سال مبنی بر "جهش تولید" بر ضرورت مشارکت و همکاری این قشر سازنده به عنوان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی کشور تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری،سید حفیظ الله فاضلی در بازدید از شرکت چینی همگام شهرکرد گفت: بدون شک بخش عظیمی از تحقق شعارسال بر عهده کارگران خدوم و متعهد است که با خلاقیت و تلاش بی وقفه خود زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم می کنند.
فاضلی با اشاره به اینکه منابع انسانی از جایگاه مهمی در توسعه و تحقق اهداف اقتصادی برخوردار هستند، افزود: توجه به منابع انسانی، کارآمدی و توانمندسازی آنان موجب پیشرفت کار و توسعه اقتصادی می‌شود و این شرکت توانسته است با ایجاد رابطه معنوی در کنار ضوابط و مقررات به این مهم نائل شود .
وی با اشاره به تلاشهای مدیریت این شرکت در تسریع در پرداخت به موقع حقوق و معوقات کارگران ابراز امیدواری کرد با حسن تدبیر و همکاری بین تمامی مجموعه های این شرکت، شاهد تحول، شادابی و توسعه شرکت در راستای نیل به اهداف راهبردی جهش تولید باشیم.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/502177/مدیرکل-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-چهارمحال-و-بختیاری--کارگران-ستون-اصلی-تولید-و-رکن-اساسی-توسعه-اقتصادی-کشور-هستند
بستن   چاپ