پیام ویژه
سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:
اصل سه جانبه گرایی، وحدت و همدلی در جامعه کارگری و کارفرمایی را با جدیت دنبال می کنیم
چهارشنبه 28 آبان 1399 - 12:57:01
وزارت رفاه
پیام ویژه - سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،در دیدار با سید حسین رسولی دبیر اجرایی خانه کارگر استان گفت: اصل سه جانبه گرایی و وحدت و همدلی در جامعه کارگری و کارفرمایی را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،حمیدرضا پناه در این دیدار که با حضور هادی ابوی دبیر کانون انجمن های صنفی کارگران استان و دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور انجام شد طی سخنانی گفت:در این مجموعه تمام توان و تلاش خود را در جهت حفظ آرامش،افزایش بهره وری و رفع مشکلات جامعه کارگری استان با استفاده از نقش تشکلهای کارگری و کارفرمایی بکار خواهیم گرفت و دغدغه های آنها را با جدیت و حساسیت خاصی پیگییری خواهیم کرد.
وی افزود:معتقدیم امروز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند و در این شرایط خاص همفکری،هم افزایی و تعامل سازنده می تواند نتایج بسیار خوبی را در بر داشته باشد.
وی افزود: تقویت سه جانبه گرایی به عنوان یکی از مهمترین و شاخص ترین رویکردهای وحدت رویه در سیاست های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محسوب می شود و ما نیز در همین مسیر معتقدیم توسعه و تعامل بین جامعه کارگری و کارفرمایی و بخش دولتی می تواند ضمن رفع مشکلات موجود بسترهای لازم را در جهت ایجاد وحدت و همدلی هر چه بیشتر در سطح استان فراهم آورد.
سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت:همه ما باید دست به دست هم دهیم تا فرایند انجام امور مربوط به کارگران تسریع و خدمات رسانی به این قشر به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد و امیدواریم در فضایی آکنده از همفکری و تعامل بتوانیم در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و شاهد اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی باشیم .
هادی ابوی دبیر کانون انجمن های صنفی کارگران استان و دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور نیز در این دیدار در سخنانی گفت: استان خراسان رضوی در سطح کشور کمترین مشکلات حوزه کارگری را داراست و این امر نتیجه توسعه و تقویت سه جانبه گرایی و فضای آکنده از تعامل و هم افزایی است.
وی افزود: دیدگاه ما در جهت حل و فصل مشکلات در محیطی سرشار از تفاهم و همدلی بین کارگران و کارفرمایان است که می تواند اثرات مثبتی در افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی داشته باشد و اعتقاد داریم توسعه ارتباطات و تعاملات ما به عنوان نمایندگان جامعه کارگری در قالب مثلث سه جانبه گرایی می تواند به ارتقاء فرهنگ کار و برون رفت از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها کمک کند .

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/502305/اصل-سه-جانبه-گرایی،-وحدت-و-همدلی-در-جامعه-کارگری-و-کارفرمایی-را-با-جدیت-دنبال-می-کنیم
بستن   چاپ