پیام ویژه
تصادف زنجیره‌ای 17مصدوم برجای گذاشت
شنبه 1 آذر 1399 - 10:53:58
پیام ویژه - مهر / سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف زنجیره ای بین 3 دستگاه اتوبوس بین شهری و یک دستگاه نیسان وانت و مصدوم شدن 17 نفر خبر داد.
جلال ملکی اظهار کرد: ساعت 1:11 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان بعد از خیابان شقایق به سامانه 125 سازمان شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.
وی افزود: آتش نشانان سریعاً از 3 ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند و در محل مشاهده می‌کنند که 3 دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و همچنین یک دستگاه نیسان باهم برخورد کرده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف بخشی از مسیر حرکت خودروها مسدود شده بود اما با کمک عوامل پلیس راهور بخشی از راه برای تردد خودروها باز شد.
ملکی بیان کرد: داخل دوتا از اتوبوس‌ها تعدادی مسافر بودند اما در اتوبوس سوم مسافران بیشتری حضور داشتند که پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی تعدادی از سرنشین‌ها که وضعیت بهتری داشتند از اتوبوس‌ها خارج شده بودند.
ملکی گفت: راننده و شاگرد راننده اتوبوسی که مسافران بیشتری داشت پشت قسمت داشبورد و فرمان محبوس شده بودند که آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات اتوبوس را برش داده و این دو فرد را خارج می‌کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: در این تصادف 17 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 14 نفر مرد و 3 نفر زن بودند، همچنین در ساعت 2:21 دقیقه محل تحویل عوامل پلیس راهور داده شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/504384/تصادف-زنجیره‌ای-17مصدوم-برجای-گذاشت
بستن   چاپ