پیام ویژه
دومین پسر ترامپ هم کرونا گرفت
شنبه 1 آذر 1399 - 11:02:11
پیام ویژه - آزمایش کرونای فرزند ارشد رئیس جمهور آمریکا مثبت اعلام شد.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، «دونالد ترامپ جونیور» پسر بزرگ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کرونا مبتلا شد.
گفته می‌ شود پس از اعلام نتیجه مثبت آزمایش کرونای دونالد ترامپ جونیور که فاقد هرگونه علائمی بوده، وی در یک مکان خصوصی قرنطینه شده است.
سخنگوی دونالد ترامپ جونیور در بیانیه ای گفت: «آقای ترامپ تمام توصیه‌ های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت می ‌کند و بیماری او کاملا بدون عوارض بوده است.»
او دومین فرزند ترامپ است که به بیماری کرونا مبتلا می‌ شود.
رئیس جمهور آمریکا در جریان یک گردهمایی انتخاباتی به هواداران خود گفته بود که «بارون» پسر 14 ساله ‌و فرزند آخرش نیز ماه گذشته به کرونا مبتلا شده اما خیلی سریع بهبود یافته است.
در خبری دیگر؛ «اندرو جولیانی» پسر «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ نیز به کرونا مبتلا شد. او در توئیتی نوشت که بیماری ‌اش عوارض ملایمی دارد.
این در حالیست که «کایلی مک انانی» سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری در واشنگتن مدعی شد: نحوه واکنش ما به شیوع ویروس کرونا جان افراد بسیاری را در آمریکا نجات داده است.
تاکنون شمار زیادی از شماری از دستیاران رئیس جمهور آمریکا و کارکنان کاخ سفید از جمله خود کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید به این بیماری مبتلا شده اند. حتی خود رئیس جمهور آمریکا و بانوی اول کاخ سفید هم در ماه اکتبر کرونا گرفتند.
شبکه سی ‌بی‌ اس هم روز جمعه خبر داد دو نفر دیگر از کارکنان کاخ سفید به کرونا مبتلا شده‌اند. تنها در روز جمعه 192 هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شدند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/504434/دومین-پسر-ترامپ-هم-کرونا-گرفت
بستن   چاپ