پیام ویژه
پیام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج؛
شریعتمداری: برای زدودن چهره خشن فقر و بی عدالتی نیازمند همراهی بسیج هستیم
شنبه 1 آذر 1399 - 21:28:20
وزارت رفاه
پیام ویژه - وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج گفت : این وزارتخانه به عنوان متولی بزرگترین نهاد اجتماعی در دولت که به همراه نهادهای اقتصادی کشور در تامین معیشت،اشتغال و رفاه مردم این کشور نقش دارد ، برای زدودن چهره های خشن فقر و بی عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی، ایجاد فرصت های مکمل اشتغال، دستیابی سریع به اهداف خود و برداشتن موانع در این مسیر، نیازمند همکاری و همراهی بسیج این بزرگترین نهاد مردمی و انقلابی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج پیام داد. 
متن پیام بدین شرح است .
شجره طیبه بسیج، یک فرهنگ، اندیشه، تفکر و باور است و همگان در سایه ی پیروی از این مکتب سازنده و رهروی راستین این راه و فرهنگ رهائی بخش می‌توانند از هرگونه گزند و آفتی در امان باشند . 
فرهنگی که متن آن عشق و دلدادگی، شیرازه ی آن ایثار و از خودگذشتگی و نتیجه عمل به آن، موفقیت و پیروزی است.
آن روز که حضرت امام خمینی (ره) با آینده نگری و تدبیر مثال زدنی ، فرمان تشکیل سازمان بسیج را دادند بر این باور صحه گذاشتند که انقلاب اسلامی و بسیج، در هم تنیده شده و از هم جدا نخواهند شد.
سطرسطر کتاب تاریخ انقلاب اسلامی، مشحون آثار حماسه ساز و بی بدیل بسیج و بسیجیانی است که جسورانه و غیرتمندانه همواره با هوشیاری و آگاهی، از کیان انقلاب و آرمان های نظام مقدس، دفاع کرده و آن را از گزندهای پنهان و پیدا مصون داشته اند، بی شک جامعه، خود را مدیون و قدردان فداکاری ها و از جان گذشتگی های بسیجیان می داند و بر خود می بالد.
امروزکه میهن اسلامی در شرایط سخت و دشوار اقتصادی به سر می برد و در مسیر آزمون بزرگ الهی قرار دارد، بیش از هر زمان، به بسیج و تفکر بسیجی نیاز است تا در سایه اراده ای آهنین و ایمانی قوی، خاک ریزهای دشمن مکار را در نوردد و پرچم عزت و سرافرازی را بر عرصه های تسخیر شده بر افرازد.
در توصیف قدرت و عظمت بسیج همین بس که در هشت سال دفاع مقدس، استکبار جهانی را که داعیه یکه تازی در دنیا داشت به مذلت کشاند، در مقابل شان سر تعظیم و تحقیر فرود نیاورد، سربلند و استوار در برابر شان ایستاد تا پرچم پیروزی را برافراشت. 
این روزها نیز که از یک سو تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه گلوی مردم این سرزمین را می فشارد و از سوی دیگر ویروس منحوس کرونا باعث از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان مان شده است ، تنها راه رهایی و برون رفت از این شرایط، وحدت و یکپارچگی ملی ، یکدلی ،همراهی و اشتراک مساعی مسئولان کشوراست. 
باید بسیجی وار، با گام های درست و سنجیده در سایه رهنمودها و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب مد ظله حرکت کنیم و اجازه ندهیم عوامل تفرقه ساز، ما را از گام برداشتن در مسیر رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باز دارد.
وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی بزرگترین نهاد اجتماعی در دولت که به همراه نهادهای اقتصادی کشور در تامین معیشت،اشتغال و رفاه مردم این کشور نقش دارد ، برای زدودن چهره های خشن فقر و بی عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی، ایجاد فرصت های مکمل اشتغال، دستیابی سریع به اهداف خود و برداشتن موانع در این مسیر، نیازمند همکاری و همراهی بسیج این بزرگترین نهاد مردمی و انقلابی است.
سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، را گرامی داشته و از خداوند متعال می خواهم به ما قدرت و توفیق حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا کند تا منسجم تر از همیشه در راه عملی شدن باورهای ایرانی و اسلامی خود گام برداریم .

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/504609/شریعتمداری--برای-زدودن-چهره-خشن-فقر-و-بی-عدالتی-نیازمند-همراهی-بسیج-هستیم
بستن   چاپ